خبرهای داغ:

برگزاری آیین تجلیل از عوامل اجرایی المپیاد ورزشی بسیج شهرستان شاهرود+ تصاویر

شاهرود_ آیین تجلیل از دست اندرکاران برگزاری المپیاد ورزشی بسیج سال ۱۴۰۰ شهرستان شاهرود به همت تربیت بدنی سپاه و بسیج ورزشکاران برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۲۶۶۲۲
|
۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۷

به گزارش خبرنگار بسیج، در این آیین که با حضور مشاور عالی نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی، شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر شاهرود و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود در حسینیه ثارالله سپاه شهرستان برگزار شد، از دست اندرکاران برگزاری این المپیاد و رؤسای فعال ورزشی در این برنامه با اهدا لوح تقدیر و هدیه تجلیل به عمل آمد.
سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم فرمانده سپاه شاهرود در این مراسم با تقدیر از مشارکت همه هیأت ورزشی شهرستان در برگزاری المپیاد ورزشی بسیج در سال ۱۴۰۰ با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در این المپیاد و حضور بیش از ۳ هزار ورزشکار در بیش از ۳۰ رشته ورزشی از زحمات عوامل اجرایی و پشتیبانی شهردار و شورای اسلامی شهر از این اقدام تشکر کرد و بر تداوم این برنامه‌ها در ارتقا سطح سلامتی و تندرستی جامعه تاکید نمود.
ترابی رئیس شورای اسلامی شهر شاهرود نیز در این مراسم با تقدیر از اجرای این المپیاد ورزشی و حضور فعال سپاه و بسیج در برنامه‌های فرهنگی و ورزشی در سطح شهر بر حمایت شورای اسلامی شهر از این اقدامات در راستای نشاط اجتماعی تاکید کرد.
این مراسم و المپیاد ورزشی به همت تربیت بدنی سپاه ناحیه و کانون بسیج ورزشکاران شهرستان و همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان و هیأت ورزشی برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار