برگزاری مراسم سال روز شهادت سردار حجازی در بوشهر/ مجاهدت‌های شهید حجازی از وی چهره‌ای ماندگار ساخته است

مراسم اولین سال روز شهادت سردار سید محمّد حجازی جانشین نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز پنج شنبه ساعت ۰۸:۳۰ با حضور کارکنان سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در نمازخانه معراج این سپاه برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۲۵۴۶۱
|
۲۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۲

برگزاری مراسم سال روز شهادت سردار حجازی در بوشهر/ مجاهدت‌های شهید حجازی از وی چهره‌ای ماندگار ساخته است

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام در این مراسم گفت: ارزش مجاهدت‌هایی که انسان‌ها در راه خدا و برای رضای خدا در مقابل دشمنان خدا خلق می‌کنند یکی از موضوعات مهمی است که لازم است همواره مورد توجه همگان قرار گیرد.
سردار علی رزمجو اظهار کرد: شهدای ما و به ویژه شهید سردار حجازی از جمله کسانی بودند که در کنار امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در مقابل دشمنان انقلاب اسلامی ایستادگی کردند و هیچ گاه در این مسیر کوتاهی نکردند تا جایی که این فرهنگ از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون در قشرهای مختلف امت ما ساری و جاری است.
وی تصریح کرد: همه کسانی که در راه خدا مجاهدت می‌کنند دارای اخلاص و ایمان هستند اما شهید سردار حجازی از فرماندهان بنام، برجسته، باتجربه، فداکار و ایثارگر و تبلور اخلاق، شجاعت، تدبیر در مسائل مختلف انقلاب اسلامی و قاطعیت در مقابل دشمنان این انقلاب بود که در دفاع از دین خدا و تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران نقشی کلیدی را ایفا نمود و همواره در صحنه‌های گوناگون انقلاب اسلامی نقش‌آفرینی می‌کرد.
فرمانده سپاه استان بوشهر افزود: شهید سردار سید محمّد حجازی در بحران‌های گوناگون، راهکارهای مؤثّر و موفقیّت‌آمیزی را ارائه می‌کرد که بر همین اساس، سوابق برجسته متعددی را در تمام جغرافیای جمهوری اسلامی ایران دارد.
این مقام مسئول یادآور شد: امروز زحمت‌های شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهید حجازی باعث شده است تا حزب الله لبنان در اوج اقتدار باشد تا جایی که رژیم صهیونیستی که خود را دومین ارتش برتر دنیا می‌داند از قدرت حزب الله لبنان می‌ترسد.

برگزاری مراسم سال روز شهادت سردار حجازی در بوشهر/ مجاهدت‌های شهید حجازی از وی چهره‌ای ماندگار ساخته است

مجاهدت‌های شهید حجازی از وی چهره‌ای ماندگار ساخته است
فرمانده سپاه امام صادق (ع) در پایان اذعان کرد: مجاهدت‌های شهید حجازی در جبهه‌های مختلف مبارزه و جهاد به ویژه در دفاع از حریم اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام، چهره‌ای ماندگار و اسطوره‌ای فراموش‌نشدنی از وی به جا گذاشته است تا جایی که امروز در سال روز شهادت این شهید، قشرهای مختلف مردم یاد او را گرامی داشته و در نقاط متعدد برای وی مراسم برگزار می‌کنند.
پیش از سخنان سردار رزمجو، محفل انس با قرآن کریم با حضور کارکنان سپاه امام صادق علیه السلام به مناسبت اولین سال روز شهادت سردار سید محمّد حجازی برگزار شد.
شهید سردار حجازی جانشین نیروی قدس سپاه پاسداران و از فرماندهان با سابقه سپاه پس از سال‌ها مجاهدت و تلاش خستگی‌ناپذیر در عرصه‌های مختلف پاسداری از انقلاب و نظام اسلامی روز یک شنبه 29 فروردین 1400 بر اثر عوارض شیمیایی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
پیکر این شهید پس از تشییع، در گلستان شهدای اصفهان به خاک سپرده شد.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار