تقدیر از عامل بازداشت ضارب شهدای رمضان حرم رضوی در بوشهر

فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر در جلسه شورای معاونین و مسئولین سازمان‌های اقشاری بسیج سپاه این استان از حسین صابری از عوامل بازداشت ضارب شهدای رمضان حرم مطهر رضوی تقدیر کرد.
کد خبر: ۹۴۲۵۴۰۳
|
۲۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۹

تقدیر از عامل بازداشت ضارب شهدای رمضان حرم رضوی در بوشهر

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سردار علی رزمجو در این آیین گفت: آقای صابری- از بسیجیان استان بوشهر- و خانواده ایشان در انجام این کار با هم شریک هستند و توانستند این حماسه بزرگ را به نام یک بسیجی بوشهری در صحن مطهر امام رئوف علیه السلام رقم بزنند.
وی اقدام این بسیجی بوشهری را شجاعانه توصیف و اظهار کرد: اگر اقدام شجاعانه ایشان در رابطه با دستگیری این تکفیری با آن رفتارهای وحشیانه، نبود چه بسا تعداد افراد دیگری نیز توسط این فرد ضارب، مورد حمله قرار می‌گرفتند چنانکه اقدامات قبلی این فرد منجر به شهادت دو نفر از علمای بزرگوار و جهادگر و زخمی شدن یک عالم دیگر شده بود.
حسین صابری نیز در این مراسم با تبریک و تسلیت شهادت شهدای رمضان حرم مطهر رضوی گفت: اینجانب خادمی در جوار ملکوتی امام رضا علیه السلام، فرزندی از نسل شهید حاج قاسم سلیمانی و سربازی از خطه دلیرمردان تنگستان و دیار شهید رئیس علی دلواری هستم که این افتخار نصیبم شد تا بتوانم افتخاری برای استان بوشهر کسب کنم.
وی در این مراسم از فرمانده سپاه استان بوشهر درخواست کرد تا در صورت امکان به همراه همسرش به دیدار مقام معظم رهبری مشرف شود و دیگر آن که به عنوان خادمی امام رضا علیه السلام نائل شود که فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام قول پیگیری برای دیدار این بسیجی بوشهری با مقام معظم رهبری داد.
سردار رزمجو در این مراسم با اهدای لوح سپاس از اقدام به موقع و شجاعانه حسین صابری در رابطه با بازداشت ضارب شهدای رمضان حرم مطهر رضوی تقدیر کرد.
در بخشی از پیام فرمانده سپاه امام صادق (ع) چنین آمده است: «هرچند کاری که برای رضای خدای سبحان انجام پذیرد هیچ چیز جز رضای او نمی‌تواند پاداش بندگان صالحش باشد لیکن اینجانب بر خود لازم می‌دانم به مصداق حدیث شریف نبوی «لایشکر الله من لم یشکر الناس» از اقدام به موقع و مجاهدانه جنابعالی و خانواده محترم در دستگیری قاتل تکفیری و جنایت کار حادثه حرم مطهر رضوی در به شهادت رساندن دو تن از روحانیون جهادی در سال 1401 صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم.»

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار