خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه سوم شکاری شهید نوژه همدان:

شهید صیاد شیرازی الگوی اخلاص، انقلابی‌گری و ولایت‌مداری بود

همدان-فرمانده پایگاه سوم شکاری شهید نوژه همدان گفت: شهید صیاد شیرازی الگوی ایمان، تقوا، اخلاص، انقلابی‌گری، ولایت‌مداری و برگزیده خداوند بود.
کد خبر: ۹۴۲۴۷۸۲
|
۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، امیر سرتیپ‌ دوم پرویز مرادبکی در مراسم بزرگداشت سپهبد شهید صیاد شیرازی که در حسینیه امام خمینی (ره) همدان برگزار شد، ضمن گرامیداشت نام و یاد شهدا با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران در جهان دارای اقتدار است، اظهار کرد: این اقتدار را مدیون انسان‌های بزرگی هستیم که ارزشمندترین هستی خویش را در طبق اخلاص گذاشتند و برای خود ابدیت و جاودانگی و برای ایران اسلامی اقتدار، امنیت و عزت آفریدند.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) هویت تازه ایرانی اسلامی به کشور عزیزمان بخشید، گفت: امام خمینی (ره) واژه شهید و مفهوم شهادت را بازخوانی و باز تولید کرد.

فرمانده پایگاه سوم شکاری شهید نوژه همدان با اشاره به شهادت دو تن از روحانیون در حرم امام رضا (ع) به دست تکفیری‌ها ابراز کرد: دشمن چون نمی‌تواند رودررو با نیروهای نظامی ایران بجنگد به این عملیات‌های رذیلانه دست می‌زند و درصدد است که اتحاد بین شیعه و سنی را بهم بزند.

وی با تاکید بر اینکه ما باید هوشیار باشیم، افزود: ما معتقدیم خط تروریست با مذهب در یک جا نمی‌گنجد و تروریست همیشه به ما ضربه زده است که از آن جمله به شهادت رساندن سردار سلیمانی است.

مرادبکی با تاکید بر اینکه شهید صیاد شیرازی الگوی ایمان، تقوا، اخلاص، انقلابی‌گری، ولایت‌مداری و برگزیده خداوند بود، عنوان کرد: سلحشوری شهید صیاد شیرازی والامقام در دو سال قبل از جنگ در تثبیت انقلاب و در عملیات‌‌های مختلف از جمله بیت المقدس، طریق القدس و به‌ خصوص عملیات مرصاد ستودنی است و هیچ‌ وقت از ذهن ملت ایران پاک نخواهد شد.

وی با بیان اینکه شهید صیاد شیرزای در کنار سپاه اقدامات بسیار موثری در راستای وحدت نیروهای مسلح انجام داد، گفت: منافقین به همین علت از شهید صیاد کینه به دل گرفتند و او را در سال ۷۸ به شهادت رساندند.

فرمانده پایگاه سوم شکاری شهید نوژه همدان بیان کرد: ما به عنوان یک سرباز از همین‌جا اعلام می‌‌کنیم که راه شهدا که راه انقلاب و امام حسین (ع) است را تا آخرین قطره خون خود ادامه خواهیم داد و از اهداف و آرمان‌های انقلاب کوتاه نخواهیم آمد تا زمانی که به دست پرچم‌‌دار اصلی آن برسد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار