خبرهای داغ:
سرپرست فرمانداری شهرستان کبودراهنگ:

مراکز درمانی باید در ایام تعطیلات نوروز فعال باشد

کبودراهنگ-سرپرست فرمانداری شهرستان کبودراهنگ گفت: در ایام تعطیلات نوروز باید مراکز درمانی فعال باشد تا شهروندان و گردشگران بتوانند از خدمات درمانی بهره‌مند شوند.
کد خبر: ۹۴۲۱۵۰۱
|
۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، یدالله ابراهیم خانی در جلسه ستاد پیشگیری، کنترل و مقابله با ویروس کرونا شهرستان کبودراهنگ اظهار کرد: شهرستان کبودراهنگ در وضعیت شکننده نارنجی قرار دارد و باید همچنان با قوت تمام شیوه‌نامه‌های بهداشتی رعایت و تزریق دز سوم واکسن انجام شود.

وی افزود: به دلیل خرید پایان سال، بازرسی از صنوف انجام شود و بازاریان و مردم باید از عادی انگاری دوری کنند و فاصله اجتماعی را رعایت کنند.

سرپرست فرمانداری شهرستان کبودراهنگ تاکید کرد: در ایام تعطیلات نوروز باید مراکز درمانی فعال باشد تا شهروندان و گردشگران بتوانند از خدمات درمانی بهره‌مند شوند.

وی خاطرنشان کرد: مراکزی که به گردشگران ارائه خدمات می‌دهند باید شیوه‌نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند.

* واکسیناسیون بیش از ۹۷ هزار نفر در شهرستان کبودراهنگ

سرپرست مرکز بهداشت شهرستان کبودراهنگ نیز در این جلسه گفت: ۸۲ درصداز مردم شهرستان کبودراهنگ نوبت اول، ۷۰ درصد نوبت دوم و ۲۸ درصد نیز نوبت سوم کرونا را دریافت کردند و کل جمعیت واکسینه شده در این شهرستان ۹۷ هزار و ۲۹۱ نفر هستند که این تعدادشامل ۵۱ درصد مردان و ۴۹ درصد زنان هستند.

مهدی حضرتی در ادامه افزود: درصد پوشش واکسیناسیون نوجوانان ۱۲ تا ۱۸ سال نیز در این شهرستان ۹۴٫۲ درصد ,۵ تا ۱۲ سال ۲۸٫۴ درصدو مادران باردار که دو دوز واکسن را تزریق کرده‌اند نیز ۹۷ درصد است.

وی تاکید کرد :مردم همچنان باید پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی و زدن واکسن را اولویت خود قرار دهند و از دور همی‌ها و تجمعات پرهیز کنند چرا که سویه امیکرون شرایط بسیار بالایی دارد و افراد زیادی را درگیر می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار