خبرهای داغ:
استاندار همدان:

پیگیری خوبی برای ثبت جهانی هگمتانه انجام شده است

همدان-استاندار همدان بابیان اینکه بیش از یک هزار و۸۰۰ اثر تاریخی، طبیعی،گردشگری و مذهبی در استان همدان وجود دارد که بیانگر تاریخ، تمدن و ریشه فرهنگی است، گفت: برای ثبت جهانی هگمتانه پیگیری خوبی انجام شده است.
کد خبر: ۹۴۲۱۳۴۱
|
۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، علیرضا قاسمی فرزاد در مراسم افتتاح آیین جهانی نوروز در همدان به عنوان دروازه گردشگری غرب کشور و جهان شهرهای کشور که در آرامگاه بوعلی سینا برگزار شد، اظهار کرد: از همه کسانی که برای معرفی آثار تاریخی، تمدنی همدان تلاش می‌کنند تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه «مسیر تاریخی گردشگری» اقدام بسیار ارزشمند برای معرفی جهان شهرهای همدان، کرمانشاه و سنندج قابل تحسین است، گفت: جا دارد این اقدامات برای مردم همدان و جهانیان تبیین شود.

استاندار همدان گفت: بیش از یک هزار و ۸۰۰ اثر تاریخی، طبیعی، گردشگری و مذهبی در استان همدان وجود دارد که بیانگر تاریخ، تمدن و ریشه فرهنگی این استان است.

وی با اشاره به اینکه ما به مردم و فرهنگ و تمدن افتخار می‌‌کنیم چرا که توانسته در سایه اسلام دانشمندان بزرگی همچون بوعلی سینا را تقدیم جهان کند، عنوان کرد: همدان دُرّ گرانبهایی است که امیدواریم این اقدامات بتواند در راستای رشد و تعالی فرهنگ و تمدن و معرفی موثر باشد و از همین رو برای ثبت جهانی هگمتانه پیگیری خوبی انجام شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار