خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا:

خداوند بر اساس نظم و حساب، نظام هستی را مقرر کرده است

حجت الاسلام ایمانی گفت: باید در محاسبه اعمال این را مد نظر داشته باشیم که آیا اعمال ما مفید بوده یانه و مطمئنا اگر کارهای خوب انجام دهیم خداوند آن را زیاد می کند.
کد خبر: ۹۴۲۰۶۷۲
|
۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۸

خداوند بر اساس نظم و حساب و کتاب ما و نظام هستی را مقرر کرده است/ اگر کارهای خوب انجام دهیم خداوند بر آن را زیاد می کند

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت الاسلام ایمانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا در جلسه اخلاق کارکنان این نهاد گفت: در قرآن کریم آیات زیادی در باب محاسبه اعمال وجود دارد و با تامل در این آیات می فهمیم که خداوند بر اساس نظم و حساب و کتاب، ما و نظام هستی را آفریده است.

وی افزود: در بحث حساب و کتاب اگر زیان دیدیم باید دید چه عواملی موجب زیان دهی ما شده است چه خطایی در بعد مادی و معنوی انجام داده ایم که در صدد جبران آن برآییم. و اگر سود کلان کریدیم باید عوامل آن را تقویت کنیم. یعنی اگر ضرر کردیم آن را جبران کنیم و اگر سود نصیب ما شد بر آن بیفزاییم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا با اشاره به آیات و روایات متعدد در مورد محاسبه اعمال گفت: رسول گرامی اسلام در سفارشی به ابوذر فرمودند: ای اباذر به حساب خویش برس قبل از اینکه به حساب تو برسند چرا که این کار برای قیامت تو آسان تر است.

ایمانی در پایان با بیان حدیثی از امام کاظم(ع) عنوان کرد: باید در محاسبه اعمال این را مد نظر داشته باشیم که آیا اعمال ما مفید بوده یانه و مطمئنا اگر کارهای خوب انجام دهیم خداوند آن را زیاد می کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار