همزمان با سوم شعبان و روز پاسدار؛

تجلیل از پاسداران شهر وردنجان

درسالروز میلاد باسعادت حضرت امام حسین علیه السلام و روز پاسدار، مراسم تجلیل از پاسداران شهر وردنجان باحضور امام جمعه این شهر برگزارشد.
کد خبر: ۹۴۱۹۷۶۹
|
۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۱:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ امام جمعه وردنجان با تبریک موالید و اعیاد شعبانیه و گرامیداشت روز پاسدار و جانباز گفت: نامگذاری ایام از کار‌های شایسته ای است که صورت می‌گیرد و یکی از نامگذاری های شایسته، سالروز ولادت با سعادت بزرگ پاسدار عدالت و آزادگی حضرت سید الشهدا علیه السلام به نام روز پاسدار است که با تدبیر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی انجام شده است.

حجت الاسلام علی محمدی اظهار داشت: حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام عشق مشترک همه مذاهب و بلکه بشریت است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: امروز همه نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی پاسداران ارزش‌های الهی هستند و در راه اعتلای توحید قدم برمی‍دارند.

امام جمعه وردنجان ادامه داد: حضرت قمربنی هاشم علیه السلام خود بزرگ پاسدار کربلا بود و باتمام وجود در راه حفظ اسلام و ارزشهای اسلامی جانفشانی کرد و امروز به عنوان بهترین الگو و اسوه در زندگی و جامعه قرار دارد.

حجت الاسلام محمدی اظهار داشت: بصیرت عمیق، ایمان استوار، معیت با امام معصوم علیه السلام و سربلند بودن در آزمون‌ها و شهادت را پنج ویژگی بزرگ جانباز روز عاشورا بیان کرد که باید مورد توجه همگان قرار گرفته شود

دراین مراسم از یادگاران8سال دفاع مقدس و فعالان عرصه های مختلف فرهنگی تجلیل شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار