درقرارگاه استانی سردار سلیمانی بیان شد؛

با حضور بسیج و سپاه انسان احساس آرامش می کند

قرارگاه استانی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی "گام ششم مبارزه با ویروس کرونا" در سپاه قمر بنی هاشم علیه السلام بصورت نشست تصویری با نواحی سراسر استان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۱۸۳۴۹
|
۱۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۲:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ معاون سیاسی امنیتی استانداری چهار محال وبختیاری با تبریک عید سعید مبعث و با درود به ارواح تابناک و طیبه شهدا و سرداردلها حاج قاسم سلیمانی گفت:  هر جا که بسیج و سپاه حضور پیدا می کند انسان احساس آرامش می کند.

محسن حسین میرزایی، اظهار داشت: ما در بحث کمک‌های مومنانه شاهد بودیم، اقدامات خوب سپاه و بسیج در جامعه اسلامی چقدر تاثیرگذار بود و جا دارد تشکر کنم، در قرارگاه حاج قاسم سلیمانی هم دارند با اخلاص تلاش می کنند، بسیج یعنی آحاد مردم ، که به فضل خدا برای جلو گیری از شیوع ویروس منحوس کرونا همه فعالیت می کنند.

این مقام مسئول به لزوم اطلاع رسانی اشاره کردو گفت: در راستای فرهنگ سازی و بصیرت‌افزایی و آگاهی‌بخشی مردم همه باید بسیج شویم و کمک کنیم ،خیلی مهم است این روزها بیماری کرونا برای مردم عادی شده که خیلی خطرناک است و باید مردم بدانند که کرونا هنوز هست و سن خاصی را نمی شناسد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری، ادامه داد: بیماری منحوس کرونا با هیچکس تعارف ندارد با تمام گروه‌های سنی ارتباط دارد، باید از ظرفیت صدا و سیما و فضای مجازی استفاده نماییم جا دارد تشکر کنم از ائمه جمعه و جماعات که تلاش‌های زیادی کردند در استان ولایت‌مدار چهارمحال و بختیاری مردم احترام خاصی به روحانیت دارند حرف روحانیت برای مردم سند و حجت است اقناع سازی، بصیرت افزایی و آگاهی بخشی به مردم توسط ائمه جمعه و جماعات و انشاالله  استمرار داشته باشد.

حسین میرزایی، اظهار داشت: باید نظارت ها بیشتر شود و همه رودربایستی را کنار بگذاریم وقتی سلامت مردم در میان است و سلامت اولویت است رودربایستی معنا ندارد نظارت باید صحیح و دقیق انجام گیرد تربیت عملی موثرتر از مقاله و سمینار و فضای مجازی است تاثیر گذاری آن روی مردم بیشتر است.

این مقام مسئول ادامه داد: واکسیناسیون خیلی مهم است ولی به تنهایی کافی نیست و باید تمام دستورالعمل های بهداشتی رعایت شود، تلاش کنیم سالمندان شناسایی شوند، محله به محله خانه به خانه واکسیناسیون انجام شود، طرح سردار شهید سلیمانی بسیار ارزشمند و فاخر است همه فرمانداران عزیز از این طرح حمایت و همکاری کنند دل را به خدا بسپاریم و تلاش کنیم با خدمت به مردم در محضر شهدا رو سفید باشیم.

سخنرانی سردار اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام و دکتر خالدی رییس دانشگاه علوم پزشکی استان و خدمات بهداشتی درمانی شهرکرد، از دیگر برنامه های قرارگاه استانی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بود که در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار