یک هزار مدرسه آماده میزبانی زائران نوروز ۱۴۰۱

سرپرست آموزش و پرورش خراسان رضوی در جلسه هماهنگی ستاد اسکان زائرینبیش از یک هزار مدرسه آماده میزبانی از زائران در نوروز ۱۴۰۱ فرهنگی گفت: امکان پذیرش در مراکز اسکان آموزش و پرورش استان از تاریخ ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ تا ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ فراهم خواهد بود. 
کد خبر: ۹۴۱۸۲۰۱
|
۰۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی، سرپرست آموزش و پرورش خراسان رضوی در جلسه هماهنگی ستاد اسکان زائرینبیش از یک هزار مدرسه آماده میزبانی از زائران در نوروز ۱۴۰۱ فرهنگی گفت: امکان پذیرش در مراکز اسکان آموزش و پرورش استان از تاریخ ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ تا ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ فراهم خواهد بود. 

 

سیدامیر شوشتری با اشاره به استقرار و آموزش حدود سه هزار نفر اعضای تیم‌های اجرایی و نظارت ستادی و انتخاب مدیران پایگاه‌ها و سرایداران، اظهار داشت: جمع آوری و به روز رسانی اطلاعات، تجهیزات و امکانات موجود در مدارس طرح اسکان با هدف بهبود کیفیت ارائه خدمات به زائرین امام رضا (ع) اجرایی شده است.

 

وی با اشاره به جمع آوری وسایل و تجهیزات معیوب و اسقاطی اسکان از مدارس و تعمیر بخشی از این آن‌ها و بازگشت به چرخه اسکان، اظهار داشت: تیم‌های تعمیراتی شبانه روزی جهت رفع خرابی‌ها و اتفاقات پیش بینی نشده و نیز مراقبین سلامت جهت هرگونه موارد احتمالی در مدارس و پایگاه‌ها استقرار خواهند داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار