خبرهای داغ:

میز خدمت جهادی به مناسبت روز مهندس به همت بسیج مهندسین عمران و معماری کازرون

به مناسبت گرامیداشت روز مهندس و در راستای ارائه خدمات و ارتقای رفاه شهروندان میز خدمت جهادی به همت بسیج مهندسین عمران و معماری در نظام مهندسی ساختمان شهرستان کازرون برپا شد.
کد خبر: ۹۴۱۷۸۲۷
|
۰۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، به مناسبت گرامیداشت روز مهندس و در راستای ارائه خدمات و ارتقای رفاه شهروندان میز خدمت جهادی با حضور نمایندگانی از فرمانداری، اداره راه و شهرسازی، شهرداری، نظام مهندسی ساختمان و بسیج مهندسین عمران و معماری در نظام مهندسی ساختمان شهرستان کازرون برپا شد.
محمدجعفر شفیعی مدیر بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه کازرون ضمن گرامیداشت روز مهندس با تاکید بر این مطلب که میز خدمت به معنای کارگشایی و کمک به مردم است، اظهار داشت: لازمه تحقق این اقدام جهادی مدیرانی با روحیه و تفکر بسیجی هستند تا پاسخگوی مردم باشند.
وی با بیان اینکه مدیران باید در راه اندازی میز خدمت در ادارات خود اهتمام ویژه داشته باشند، افزود: یکی از فلسفه‌های مهم انقلاب اسلامی، خدمت بی‌منت به‌ مردم و یادآوری اهداف واقعی و اصلی انقلاب است که بهترین عنوان را برای خود خدمتگزاری انتخاب کرد که در این راستا میز خدمت جهادی فرصتی برای ارتباط رودررو با مردم و شنیدن خواسته‌ها و مطالبات آنان است.
شفیعی تاکید کرد: امروز با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه، مجموعه سپاه و بسیج در کنار مردم بوده و تمام تلاش خود را برای خدمت به مردم بکار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار