خبرهای داغ:
به مناسبت روز مهندس،

برگزاری همایش بسیج مهندسین سپاه شاهرود+ تصاویر

شاهرود_ همایش روز مهندس، به همت کانون بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه ناحیه شاهرود برگزار و از فعالین این عرصه تقدیر به عمل آمد.
کد خبر: ۹۴۱۷۷۶۹
|
۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۳

به گزارش خبرنگار بسیج، در گرامیداشت روز مهندس و به همت کانون بسیج مهندسین عمران و معماری  سپاه ناحیه شاهرود، همایش بزرگداشت مهندسین بسیجی در سالن اجتماعات کانون جوانان بسیج این شهر برگزار شد.
در این مراسم که مسئول کلینیک تخصصی صنعت یار بسیج سپاه استان، معاون فرمانداری ویژه شهرستان، معاونت نیروی انسانی سپاه ناحیه و مسئول بسیج اصناف و بازاریان و فعالین اقتصادی حوزه الهادی شاهرود و جمعی از مهندسین بسیجی حضور داشتند، از ۲۳ مهندسین بسیجی منتخب از سه قشر بسیج مهندسین (عمران و معماری ، صنعت و معدن ، کشاورزی)، معاون فرماندار شاهرود و کارشناس اقتصادی فرمانداری و رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت و مسئول کارگروه صنعت دفتر نماینده شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی شاهرود به خاطر پشتیبانی و همراهی در بازدید‌های بسیج مهندسین شاهرود از واحد‌های تولیدی و کارخانجات در جهت پایش و عارضه یابی و تشکیل جلسات ستاد تسهیل برای رفع موانع تولید، تقدیر به عمل آمد. همچنین تبلیغات محیطی گرامیداشت این روز به همت بسیج مهندسین عمران و معماری اجرا شد.
در این مراسم بصورت ویژه از پدر مهندس شهید حسن ملک احمدی متولد سال 1344 شاهرود و شهادت در سال 1367 منطقه قمیس تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار