خبرهای داغ:

باید فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل امروز بشناسانیم

فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه گفت: به فرموده مقام معظم رهبری فرهنگ ایثار و شهادت گنجینه عظیمی است که باید برای نسل‌های آینده سرمایه گذاری و از آن استفاده شود.
کد خبر: ۹۴۱۶۷۰۵
|
۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ در راستای برنامه های اجرایی پایگاه های مقاومت بسیج در خصوص دیدار با خانواده های رزمندگان، جانبازان و شهدا؛ بسیجیان پایگاه های مقاومت نرجس خاتون (س) و ولی عصر (عج) روستا اروانه در سرخه  همراه با سرهنگ مهدی ادهم فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه با درویشعلی حافظی، فرج اله حافظی و نوروز یاسی از رزمندگان بسیجی دوران دفاع مقدس دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار سرهنگ مهدی ادهم ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های گرانقدر رزمندگان و خانواده های آن ها اظهار کرد: عزت، اقتدار و سربلندی نظام اسلامی ایران مرهون ایثارگری و رشادت‌های شهدا و رزمندگان است.

او افزود: انگیزه رزمندگان اسلام در 8 سال دفاع مقدس، دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی، تمامیت ارضی و ناموس کشور بود که امروز به واسطه آن شهدا، جانبازان ، ایثارگران و آزادگان به عنوان الگو و اسوه هستند.

فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه در ادامه اضافه کرد: به فرموده مقام معظم رهبری فرهنگ ایثار و شهادت گنجینه عظیمی است که باید برای نسل‌های آینده سرمایه گذاری و از آن استفاده شود.

ادهم خاطرنشان کرد: خانواده‌های شهدا و ایثارگران میراثی گرانبها و الگویی برای انقلاب اسلامی به شما می‌روند و دیدار از این خانواده‌ها موجب عزت و پالایش روح انسان می‌شود.

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار