خبرهای داغ:

مراسم ترحیم سردار شهید حاج مهدی مهدوی نژاد در سپاه استان قم برگزار شد

مراسم ترحیم و بزرگداشت سردار شهید مهدی مهدوی نژاد فرمانده اسبق سپاه استان قم در حسینیه این سپاه برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۱۶۶۴۷
|
۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم،حجت الاسلام حسین جوشقانیان در این مراسم که پیش از ظهر امروز با حضور مسئولین استان در ستاد سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) برگزار شد، گفت: داغ و فراق این عزیز دلمان، شنیدنش برایمان باور نکردنی بود، اما باور شدنی بود، حاج مهدی عزیز سردار خستگی ناپذیر، ولایی، خدوم، متواضع، خوش اخلاق و بسیار دغدغه‌مند به آرمان‌های امامین انقلاب، اهل سوز و ساز برای منظومه فکری امامین عزیز انقلاب بود.

وی ادامه داد:سردار مهدوی نژاد همه عمرش در جهاد بود، از هشت سال دفاع مقدس تا عرصه‌های گوناگونی که برای احیا ارزش‌های متعالی دین خادمی و نوکری کرد.

جوشقانیان ادامه داد:بارز‌ترین خصوصیت سردار مهدوی نژاد ولایت مداری است لذا دغدغه ایشان این بود که سخن آقا و امام جامعه روی زمین نماند.

وی با توجه به آیاتی از قرآن کریم در خصوص ولایت گفت: خداوند متعال، نبی اکرم (ص) و امام معصوم (ع)؛ حق ولایت بر شما دارند و همین سه دسته‌ای که بر شما ولایت دارند، نظارت هم دارند و از شما عمل ولایی میخواهند.

حجت الاسلام جوشقانیان خاطرنشان کرد: آنان که خدارا دوست دارند و خدا نیز آن هارا دوست دارد، اهل تواضع و خشوع اند، نسبت به جریان کفر نفوذ ناپذیر اند، خستگی ناپذیراند و نسبت به بیت المال دغدغه‌مند هستند که سردار مهدوی نژاد تمام این ویژگی هارا داشتند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار