خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بهار:

جهاد تبیین نیازمند برداشتن گام‌های اساسی است

بهار-مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بهار گفت: بیانیه گام دوم انقلاب که توسط رهبری برای نشان دادن راه به همگان صادر شده است نیاز به برداشتن گام‌های اساسی دارد.
کد خبر: ۹۴۱۶۲۳۵
|
۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، فاطمه کتابی‌اصل در کارگاه جهاد تبیین با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب و ضرورت پیشقدم بودن در عرصه جهاد تبیین اظهار کرد: بیانیه گام دوم انقلاب که توسط رهبری برای نشان دادن راه به همگان صادر شده است نیاز به برداشتن گام‌های اساسی تک تک افراد جامعه در تبیین این بیانیه دارد.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی تنها تمدنی است که پس از چهل سال در مقابل کل تمدن‌های جهان انقلابی دوام آورد و آن جز با وجود نیروی الهی نبوده، همچنین کشور ایران در هشت سال دفاع مقدس مقاومت کرد و یک وجب از خاک این کشور را به دست بیگانگان نداد و امروز ما باید هدف و آرمان خود را حفظ نظام و انقلاب بدانیم.

مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بهار با اشاره به اینکه این انقلاب شکوهمند که در رأس آن رهبر فرزانه انقلاب بوده با حضور بسیجیان مخلص همچنان سرافراز است، ادامه داد: در جامعه جهانی ما با توجه به اینکه همه ادیان و مبانی دینی به آن اشاره کردند هدف غایی که اتفاق خواهد افتاد بحث ظهور است.

*باید با تعلیم نفس و خودسازی خود در عرصه جهاد تبیین قدم بگذاریم

وی افزود: در طول فراز و نشیب‌های تاریخ انقلاب، حکومت و انقلاب اسلامی با روحیه انقلابی نظام طاغوت را در هم پیچید و انشاءالله آینده روشن با ظهور حضرت قائم(عج) اتفاق خواهد افتاد و لازم است با تعلیم نفس و خودسازی خود در عرصه جهاد تبیین قدم بگذاریم و از یاران امام زمان(عج) و اطاعت‌پذیر باشیم.

کتابی‌اصل عنوان کرد: جهاد تبیین گستردگی زیادی در عرصه‌ها و مولفه‌های مختلف دارد به خصوص در فضای مجازی که باید در قدم اول خودمان از لحاظ بیان قوی شویم تا بتوانیم تبیین کنیم.

استاد دانشگاه نیز در ادامه با اشاره به چهار انقلاب مهم دنیا در طول ۲۰۰ سال گذشته به چگونگی وقوع انقلاب کبیر فرانسه، انقلاب اکتبر روسیه، انقلاب یک میلیون شهیدالجزایر و انقلاب اسلامی ایران که هر کدام به فراخور شرایط، موانع و تهدیدات دارای خروجی‌هایی بودند، اظهار کرد: مردم ایران ۴۲ سال پیش اراده کردند که مسلمان آزاده باشند و تا پای جان بر روی عقاید خود ایستادند و در راه حفظ حریم و ولایت در مقابل ترور، تجزیه، کودتا ایستادند و با هدیه ۲۲۰ هزار جوان انقلابی در راه خاک وطن حتی یک وجب از خاک ایران را به دشمن ندادند.

جمشید قاسمی تصریح کرد: حکومت امیرالمومنین(ع) حکومتی بر اساس عدل و عدالت بود و انقلاب اسلامی با حرکت در این راستا باید تلاش کند، باید خود بایستیم و برای جنگ با باطل برخیزیم و جهاد کنیم، چنانچه حضرت آقا فرمودند «جهاد تبیین» یعنی حرف بزن و ساکت نباش اگر ساکت باشیم فردای قیامت کارمان گیر است.

* نقش امروز ما تبعیت از ولی فقیه در راستای دفاع از انقلاب است

استاد حوزه و دانشگاه نیز با اشاره به بحث دستاوردهای انقلاب اسلامی و لزوم جهاد تبیین به پنج دسته از افراد در رابطه با نظام و انقلاب گفت: در جوامع ما افراد در مقابل نظام و انقلاب پنج رفتار مدافع، موافق، بی‌تفاوت، مخالف نظام و معاند دارند و نقش امروز ما که خود را مدافعان انقلاب می‌دانیم این است که تحت قوانین جمهوری اسلامی و تبعیت از ولی فقیه در راستای دفاع از انقلاب قدم برداریم.

حجت‌الاسلام سیدمجتبی حسینی یمین ابراز کرد: برای رسیدن به نتیجه مطلوب باید با تدبیر رفتار کرد و به تدریج افراد مخالف را به موافق تبدیل کنیم تا به نتیجه برسیم و یک قدم به جلو حرکت کنیم و این جز با عمل خود افراد ممکن نیست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات