خبرهای داغ:
فرمانده حوزه حضرت فاطمه الزهرا (س) بهار خبر داد

توزیع ۲۰۰ بسته معیشتی به همت خواهران بسیجی در بهار

بهار-فرمانده حوزه حضرت فاطمه الزهرا (س) بهار گفت: ۲۰۰ بسته معیشتی به همت خواهران بسیجی در سطح شهر بهار و روستاهای تابعه توزیع شد.
کد خبر: ۹۴۱۶۱۹۰
|
۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۲

فاطمه کتابی اصل در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار اظهار کرد: همزمان با ۱۳ ماه رجب، ولادت مولی الموحدین امام علی (ع) ۲۰۰ بسته معیشتی به همت خواهران بسیجی در سطح شهر بهار و روستاهای تابعه بین نیازمندان شناسایی شده توزیع شد.

وی با اشاره به فرمایشات رهبری در عرصه جهاد تبیین گفت: نشست‌های بصیرتی در سطح پایگاه‌های مقاومت در کنار مراسم‌های جشن و سرور امام علی (ع) در بیش از ۱۰ پایگاه مقاومت همراه با برنامه‌های متنوع با حضور سخنرانان مجرب برگزار شد.

فرمانده حوزه حضرت فاطمه الزهرا (س) بهار به برگزاری جشنواره غذا در راستای ایجاد شور و نشاط در بین بسیجیان اشاره و عنوان کرد: برگزاری جشن‌ها و جشنواره‌ها در پایگاه‌های مقاومت باعث تنوع فعالیت‌ها و شرکت فعال بسیجیان در فعالیت‌های می‌شود، به همین منظور در مناسبت‌های مختلف با همکاری بسیجیان اقدام به برگزاری جشن‌ها و برنامه‌های شاد و متنوع می‌شود.

وی افزود: چهار مورد جهزیه و سه مورد سیسمونی نیز به همت بسیجیان تهیه و به هفت خانواده نیازمند اهدا شد.

کتابی اصل با اشاره به برنامه‌های دهه فجر نیز گفت: به همت بسیجیان برنامه‌های متنوع در راستای معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی در سطح پایگاه‌های مقاومت از جمله افتتاح فروشگاه اقتصاد مقاومتی فدک، برگزاری کارگاه جهاد تبیین، نشست‌های بصیرتی و روشنگری، مسابقات ورزشی و نقاشی برگزار شد.

وی افزود: برگزاری محفل انسی با قرآن، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری یادواره شهید مدافع حرم مرتضی ترابی کمال، غبارروبی مزار شهدا و محافل ختم قرآن و صلوات از دیگر برنامه‌های این دهه بود که با حضور پر شور بسیحیان و عموم همشهریان برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار