خبرهای داغ:

بیانیه سازمان بسیج جامعه زنان همدان به مناسبت روز قدس

همدان-سازمان بسیج جامعه زنان استان همدان به مناسبت فرا رسیدن روز قدس بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۴۲۷۹۲۸
|
۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، سازمان بسیج جامعه زنان استان همدان به مناسبت فرا رسیدن روز قدس بیانیه‌ای صادرکرد.

دراین بیانیه آمده است:

ای سنگر استوار ایمان، ای قدس/ ای قلب زمین و قبله جان، ای قدس

مانند غرور کوه پا بر جا باش/ پیروز تویی، قسم به قرآن، ای قدس

پیر بیدار انقلاب، حضرت امام خمینی رحمه الله در پیامی به مناسبت روز قدس این چنین فرمودند: «روز قدس روز اسلام است. روز قدس، روزی است که اسلام را باید احیا کرد... روز قدس روزی است که باید به همه ابرقدرت‌ها هشدار بدهیم که اسلام دیگر تحت سیطره شما به واسطه عمّال خبیث شما، واقع نخواهد شد. روز قدس روز حیات اسلام است. باید مسلمین به هوش بیایند. باید بفهمند قدرتی را که مسلمین دارند».

«روز قدس نمادی از تعهد همه مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان به قدس شریف و مردم مظلوم فلسطین است. امام خمینی(ره) با اعلام آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس، این روز را به نمادی از آزادی‌خواهی و حق طلبی تبدیل کردند».

قدس، دفتر خونین شجاعت و مقاومت اسلامی است. هر گلبرگ این دفتر، یادمان حماسه‌ای ماندگار، فریادی بی‌کرانه و مظلومیتی بی‌مرز است. قدس، قبله پیشین مسلمانان و قلب کنونی آنان است. ما در طول تاریخ با قدس زیسته‌ایم و پاسدار قداست قدس بوده‌ایم. قدس جغرافیای عشق، تاریخ ایثار و محراب نیایش‌های خونین است.

سازمان بسیج جامعه زنان استان همدان ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس و حمایت خود از ملت مظلوم و مقاوم، همپای اقشار گوناگون ملت ایران در سراسر کشور در راهپیمایی باشکوه و دشمن‌شکن روز قدس شرکت نموده و با آرمان‌های خمینی کبیر (ره) و مقام معظم رهبری در دفاع از قدس شریف پیمانی دوباره می‌بندند.

والسلام علیکم و رحمة الله

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار