خبرهای داغ:

تسلیت فرمانده سپاه شهرستان سمنان در پی عروج شهادت گونه سردار «مهدی مهدوی نژاد»

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سمنان با صدور پیامی عروج شهادت گونه سردار «مهدی مهدوی نژاد» را تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۴۱۵۹۹۶
|
۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سرهنگ مرتضی عبداللهی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سمنان با صدور پیامی عروج شهادت گونه سردار «مهدی مهدوی‌نژاد» از فرماندهان تیپ 12 قائم آل محمد(عج) استان سمنان را تسلیت گفت.
متن پیام به شرح ذیل است:
«مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا»
این سردار بزرگ و رشید اسلام سال‌ها مجاهدت مخلصانه در پاسداری از میهن و خدمت صادقانه به ملت عزیز ایران اسلامی را از خود به یادگار گذاشته است.
تلاش بی‌وقفه و سال‌ها مجاهدت این فرمانده سرافراز و دلاور که عمر شریف و گران‌بهای خود را صرف پاسداری و دفاع از آرمان و ارزش‌های این نظام شکوهمند در قالب بیش از ۱۰۰ ماه فرماندهی مقتدرانه در مناطق عملیاتی، تیپ ۱۲قائم آل محمد (عج) استان سمنان، تیپ الغدیر استان یزد، لشکر ۱۶ قدس گیلان، لشکر ۱۷ علی بن ابیطالب (ع) و سپاه استان قم و پس آن خدمت در جایگاه جانشینی معاونت بازرسی ستاد فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کرد، هیچ‌گاه از خاطر نخواهد رفت.
سردار مهدوی‌نژاد علیرغم داشتن عارضه شیمیایی دائماً در اقصی نقاط کشور، کسوت مجاهدت در راه خدا را ترک ننمود در سربازی ولایت و رهرویی خط مبارک شهیدان تردید نداشت و علی‌رغم جسمی دردمند در پاسداری از انقلاب و راه امام خمینی (ره) کوتاهی نکرد.
اینجانب عروج شهادت گونه جانباز شیمیایی دوران دفاع مقدس سردار مهدی مهدوی‌نژاد را صمیمانه تسلیت گفته برای همسر مکرمه و فرزندان گرامی و همه دوستان و آشنایان و همرزمان این عزیز سفر کرده آرزوی صبر و اجر می‌نمایم.
همچنین بدینوسیله به اطلاع می رساند؛ مراسم تشییع پیکر مطهر سردار مهدوی نژاد امروز چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۵ - از معراج شهدای میدان سعدی تا میدان امام خمینی (رحمت اله علیه) برگزار می شود.
مراسم وداع با پیکر مطهر سردار مهدوی نژآد نیز امروز چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ ، بعد از نماز مغرب و عشا در حسینیه شهدای سرخه برپا می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار