معاون هماهنگ کننده سپاه امام رضا (ع) مطرح کرد؛

ضرورت اجرای جهاد تبیین در جامعه امروزی

سردار افراسیابی گفت: امروز دشمن در حال تغییر و تحریف مسیر انقلاب است و به همین منظور جهاد تبیین و بیان دستآوردهای نظام و انقلاب یکی از ضروریات جامعه است.
کد خبر: ۹۴۱۵۷۶۰
|
۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۳

سردار علی اکبر افراسیابی، معاون هماهنگ کننده سپاه امام رضا (ع) بعد از ظهر امروز در نشست تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه خلیل آباد که در محل سالن ثامن الحجج (ع) این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: مسئول در مکتب امام و رهبری و مکتب شهید سلیمانی نباید از تلاش برای مردم غافل شود و هر چه در مکتب امام و رهبری حرکت کنیم مطمئنا در راه سعادت هستیم.

وی با بیان اینکه برخی از مسئولان تنها در ظاهر لباس مسئول به تن دارند ولی نه تنها خدمت به مردم و انقلاب ندارند بلکه خیانت هم می کنند، خاطرنشان کرد: مسئول باید احساس مسئولیت داشته باشد و برای مردم خدمت کند.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام رضا (ع) با تاکید بر اینکه فردی در مکتب امام و رهبری می تواند ادعای کند که انقلابی، مومن، ولایتمدار و در راه امام و رهبری است که خود را خدمتگذار مردم بداند، تصریح کرد: در مکتب امام راحل افرادی همچون سردار سلیمانی تربیت می شوند و ما افتخار می کنیم که سرباز امام هستیم.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی اگر در مسیر امام و رهبری حرکت کند و آن را ادامه دهد می تواند سعادت دنیا و آخرت را تامین کند، اذعان کرد: اگر دیروز تنها درگیر جنگ نظامی بودیم ولی امروز جنگ های بیشتری نظیر تهاجم فرهنگی، جهاد تبیین و… را در پیش داریم و بتوانیم در راه امام و رهبری باشیم می توانیم در این عرصه ها موفق عمل کنیم.

سردار افراسیابی با تاکید بر اینکه امروز دشمن در حال تغییر و تحریف مسیر انقلاب است و به همین منظور جهاد تبیین و بیان دستآوردهای نظام و انقلاب یکی از ضروریات جامعه است، عنوان کرد: برخی می گویند رژیم سراسر فاسد پهلوی به مردم خدمت کرده است و این یک دروغ بزرگ است.

وی با بیان اینکه نفوذ فرهنگی و حملات فرهنگی دشمن در همه جا وجود دارد و باید مراقب باشیم، تشریح کرد: دشمنان و منافقین، صدها نفر را برای تولید محتوای دروغ و وارونه علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گماشته اند و تلاش می کنند که مردم را در مقابل انقلاب قرار دهند و ما باید در جهاد تبیین وظیفه خود را به خوبی انجام دهیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار