خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الزمان (عج)

انقلاب اسلامی الگوی تام و تمام مستضعفان عالم است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) انقلاب اسلامی را الگوی تام و تمام مستضعفان عالم دانستند.
کد خبر: ۹۴۱۵۴۱۹
|
۲۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از خور،؛ حجت الاسلام و المسلمین صادقی مسئول محترم نمایندگی، ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان (عج) ضمن تشکر از حضور باشکوه مردم غیرتمند خطه کویر در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه شهرستان، به تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی و بیان ثمرات حرکت عظیم امام در قیام علیه نظام طاغوت پرداختند.
حاج آقا صادقی ضمن نگاه مقایسه‌ای در باب امور مهمی همچون استقلال و آزادی در قبل و بعد از انقلاب ابراز داشتند که آنچه امروز در عرصه مهمی همچون استقلال در کشور شاهد و ناظر آن هستیم بخشی از نتایج این انقلاب شکوهمند است چرا که در یک نگاه متناظر بر مقایسه، چنانچه دقیق و عالمانه بنگریم در سال‌های قبل از انقلاب و دوران سیاه حکومت منحوس شاهنشاهی، وابستگی شدید کشور در تمامی عرصه‌ها امری مشهود و مسلم است. در حوزه نظامی، نظامیان ما وابسته به غرب و به نحوی نیروی آمریکا در تحقق اهداف استعماری آن دولت استعمارگر در داخل و خارج کشور و در حوزه بسیار مهم و استراتژیک خاورمیانه بوده اند.
در بّعد صنایع و زیر ساخت‌های داخلی جهت به اعتلا رساندن تولید داخلی، ایران اسلامی تنها مصرف کننده کالا‌ها و محصولات غرب بوده و عملا در داخل کشور دستاورد قابل توجهی در این حوزه بارز و مشهود نیوده است. کشور‌های جهان سوم در دید آمریکایی‌ها تنها به عنوان بازار مصرف اجناس ایشان محسوب شده و در داخل کشور توانایی به خصوصی در این موضوع مهم ظهور و بروز نداشته است.
ایشان در پایان از انقلاب عزیز اسلامی بعنوان الگوی تام و تمام مستضعفان عالم یاد نمودند و سیاه نمایی از وضع موجود در کشور را ترفند و حیله دشمنان برشمرده و جوانان را به بصیرت و صاحبان اندیشه را به رویکرد جهاد تبیینی و شبهه زدایی از اذهان جوانان و روشنگری در فضای حقیقی و مجازی دعوت نمودند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار