خبرهای داغ:
به همت حوزه خواهران حضرت زینب سلامالله علیها ناحیه فردوس انجام شد:

برگزاری میز خدمت و ویزیت رایگان در شهرستان فردوس

سرهنگ پاسدار محمد فاطمی نسب: میز خدمت فرصتی برای ارتباط رو در رو با مردم و شنیدن خواسته‌ها و مطالبات آنان است.
کد خبر: ۹۴۱۴۶۸۱
|
۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۵
به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر در شهر اسلامیه از توابع شهرستان فردوس به کمک حوزه خواهران حضرت زینب سلام الله علیها و ناحیه مقاومت سپاه فردوس برنامه میز خدمت و ویزیت رایگان اجراشد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از شهرستان فردوس این جلسه با حضور فرمانده محترم سپاه جناب سرهنگ فاطمی نسب، شهردار اسلامیه جناب اقای خطیب و شورای محترم شهر اسلامیه برگزار گردید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس سرهنگ پاسدار محمد فاطمی نسب گفت: میز خدمت فرصتی برای ارتباط رو در رو با مردم و شنیدن خواسته‌ها و مطالبات آنان است.
فاطمی نسب افزود، ارتباط با مردم و مردمی بودن را شاخصه مهم مسئولان انقلابی دانست و افزود: این انقلاب متعلق به مردم است و در این دهه مبارک فجر برپایی میز خدمت یادآوری این موضوع مهم برای مسئولان است.در این جلسه که در فضایی صمیمی با مردم برگزار شد، سوالاتی در زمینه مشکلات منطقه پرسیده شد که مسئولان جواب دادند.همچنین از اعضای شورا و سرگروه های گرامی پایگاه خواهران تقدیر بعمل آمد.

در ادامه برنامه طرح ویزیت رایگان نیز برای خدمت رسانی به نیازمندان انجام شد در این طرح دو  پزشک حاذق جناب آقای "دکتراعتصامی متخصص ارولوژی"
و پزشک شهر باغستان سرکار خانم
"دکترعباسی پزشک عمومی"به مدت یک شبانه روز به ویزیت بیماران به صورت رایگان پرداختند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار