خبرهای داغ:

پیام مشترک حجت الاسلام والمسلمین بارانی امام جمعه و عبدالرضا میقانی فرماندار شهرستان مهدیشهربه مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن

حجت الاسلام والمسلمین بارانی امام جمعه و عبدالرضا میقانی فرماندار شهرستان مهدیشهربه مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن پیامی مشترک صادر کردند.
کد خبر: ۹۴۱۴۴۴۳
|
۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از مهدیشهر، امام جمعه و فرماندار شهرستان مهدیشهر طی پیامی یوم الله ۲۲ بهمن را به عموم مردم انقلابی مهدیشهر تبریک گفتند . متن پیام بدین شرح می باشد.
بسم الله الرحمن الرحیم

یوم الله ۲۲ بهمن؛ جلوه گاه پیروزی یکی از عظیم ترین حماسه های مقاومت و آزادی خواهی ملتها در تاریخ معاصر است که با استعانت از ذات الهی و در سایه سار رهبری مردی الهی با مشارکت گسترده و میلیونی مردان و زنان ایران اسلامی و تقدیم خون شهدای والامقام رقم خورد و با ایستادگی، پایمردی و جانفشانی مردم مومن و انقلابی به چنان بنای سترگی بدل گردید، که استکبار جهانی و ایادی مزدور آن با انواع نیرنگهاوخدعهها نتوانسته و نمی توانند ذره ای از این پابرجایی و ثبات وعظمت کم کنند. انقلاب اسلامی که با پیروزی قیام حق طلبانه مردم ایران در ۲۲ بهمن ماه ۵۷ به فتح و پیروزی دست یافت، امروز به ملجاء و الگوی ملت های آزادیخواه بدل شد و آرمانها و اهداف بلند و متعالی آن، چنان به سرعت مانند خونی حیات بخش در رگان نهضتهای اسلامی و عدالتجوبه جوشش در آمد، که مستبدان تاریخ و در راس آن آمریکای جهانخوار را به وحشت انداخت وامروز شاهدیم که نظام سلطه چگونه به روزهای زوال خود نزدیک می گردد و انقلاب اسلامی لحظه به لحظه به جریان فراگیر و پرشکوه خود تداوم می بخشد. امسال بدلیل محدودیتهای کرونایی؛ امکان حضور گسترده مردم عزیز و انقلابی در مراسمات گرامیداشت یوم الله دهه فجر میسر نبود؛ لیکن نه جشن انقلاب تعطیل پذیر است و نه روز شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی که امسال جلوه پرعظمت خود را در تجدید میثاق با شهدای گرانقدر؛ رژههای موتوری، برگزاری برنامه فاخر فرهنگی، رسانه ای و تبلیغی و برنامه های متنوع دیگر در فضای مجازی و افتتاح پروژه های دولتی در قالب خدمات و دستاوردهای نظام اسلامی و نظایر آن محقق کرده است و در یوم الله ۲۲ بهمن نیز؛ اگر چه به سبب شرایط ویژه شیوع کرونا امکان برگزاری راهپیمایی به شیوه سنتی وجود ندارد، لیکن با برنامه های درنظر گرفته شده از جمله رژه خودرویی، موتوری و خانوادگی و آیین پر صلابت نماز جمعه، مردم ولایت مدار شهرستان مهدیشهر چونان همیشه: میثاق خود را با آرمان های انقلاب، شهدای والامقام، امام راحل و مقام معظم رهبری به طرز پرطنینی اعلام خواهد کرد. ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیزو والامقام ایران اسلامی، یوم الله ۲۲ بهمن را به خانواده معظم شهدا و ایثارگران و ملت مومن، انقلابی و ولایتمدار شهرستان مهدیشهر تبریک می گوئیم و از خداوند بزرگ برای ملت بزرگ ایران اسلامی، عزت، سربلندی و سرافرازی مسئلت داریم
محمدبارانی امام جمعه مهدیشهر
عبدالرضا میقانی فرماندار شهرستان مهدیشهر |

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار