جانشین فرماندهی سپاه قمربنی هاشم(ع):

رسالت مسئولین روشنگری درباره دستاوردهای انقلاب اسلامی است

سردار علی افضلی در جمع پیشکسوتان جهاد و شهادت در شهرستان کیار، گفت: رسالت مسئولین در کشور روشنگری درباره دستاوردهای انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۴۱۴۳۱۹
|
۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در چهارمحال وبختیاری؛ همزمان با دهه مبارک فجر محفل انس و مودت وابستگان سپاه و پیشکسوتان جهاد و شهادت در نمازخانه ناحیه مقاومت بسیج کیار برگزار شد.

جانشین سپاه حضرت قمربنی هاشم(علیه السلام) در این برنامه ضمن تبریک فرا رسیدن دهه مبارک فجر به تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی پرداخت.

سردار افضلی گفت: این بیانیه به قلم مقام معظم رهبری به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در بهمن ۹۷ به مردم  ابلاغ شد تا علاوه بر پی بردن به دستاوردهای انقلاب به عنوان یک نقشه راه برای رسیدن به چشم اندازهای انقلاب  اسلامی استفاده شود.

وی افزود: امروز مهمترین وظیفه ما تبیین  بیانیه گام دوم و اجرای آن برای رشد کشور در ۴۰ سال دوم انقلاب است.

جانشین سپاه حضرت قمربنی هاشم(علیه السلام)  خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری همواره بر حفظ وحدت، غیرت دینی، امید و چشم انداز آینده به همه آحاد ملت تأکید و توصیه کرده اند.

سردار افضلی  اظهار کرد: امروز مهمترین رسالت مسئولین در کشور روشنگری دستاورهای انقلاب اسلامی است و مردم باید بدانند انقلاب دارای چه برکاتی بوده است. 

وی در پایان گفت: شاه بیت بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی توجه به  نقش جوانان در تمدن سازی نوین اسلامی است و مقام معظم رهبری در این رابطه می فرمایند:« نسل جوان مومن، دانا و پرانگیزه باید محور پیشرفت جامعه اسلامی باشند».

ارسال نظرات
آخرین اخبار