فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام:

بیعت بختیاری ها با حضرت امام (ره) افتخار ماندگار است

سردار اکبری، بیعت بختیاری ها با حضرت امام (ره) در سال 57 و نقش تیپ 44 قمربنی هاشم(ع) در عملیات والفجر8 را دو افتخار ماندگار برای مردم چهارمحال و بختیاری دانست.
کد خبر: ۹۴۱۳۹۶۳
|
۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۹

بیعت بختیاری ها با حضرت امام (ره) افتخار ماندگار استبه گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ به مناسبت گرامیداشت ایام الله چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در سالروز بیعت بختیاری ها در بیستم بهمن سال 57 با حضرت امام خمینی(رحمت الله علیه)، جمعی از عشایر استان چهارمحال و بختیاری با نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه شهرکرد دیدار و با آرمان های امامین انقلاب تجدید عهد و پیمان کردند.

در این همایش، سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با تبریک ایام الله دهه فجر، گفت: در بیستم بهمن دو افتخار برای مردم ولایتمدار استان چهارمحال و بختیاری ماندگار شده است، که یکی بیعت عشایر بختیاری با امام راحل می باشد و بصیرت و دشمن شناسی از شاخصه های اصلی این بیعت بود.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام افزود: بصیرت و دوراندیشی بختیاری ها باعث شد که توطئه بختیار در بدو پیروزی انقلاب اسلامی خنثی شود و آنها با بیعت خود پای آرمان های حضرت امام و انقلاب ماندند و این بیعت ماندگار شد.

سردار اکبری، دومین افتخار برای مردم استان چهارمحال و بختیاری در بیستم بهمن ماه، را نقش رزمندگان این استان در عملیات والفجر 8 و عبور از رودخانه خروشان اروند دانست و گفت: جناح داری تیپ همیشه پیروز 44 قمربنی هاشم علیه السلام در این عملیات که جناح راست عملیات را برعهده داشت، از افتخارات ماندگار دوران دفاع مقدس است.

وی، با اشاره به تأکید فرمانده وقت سپاه و فرماندهان دوران دفاع مقدس برای حضور تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام در این عملیات که 23 روز مقاومت و نبرد تن به تن و تن با تانک بود،را نشانه اعتماد به روحیه شجاعت و سلحشوری رزمندگان چهارمحال و بختیاری دانست.

 فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام از میزبانی استان چهارمحال و بختیاری برای برگزاری کنگره ملی 10هزار شهید جامعه عشایری کشور در سال آینده خبرداد و گفت: میزبانی این کنگره ملی می تواند سند ماندگار برای مردم استان چهارمحال و بختیاری باشد.

 دراین مراسم از کتاب ستین استوار، مجموعه اشعار محمد برزویی با گویش بختیاری پیرامون سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی رونمایی شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار