فرمانده سپاه تربت حیدریه:

قدرت بلامنازع جمهوری اسلامی غربی ها را پای میز مذاکره نشانده است

سرهنگ ناصری موحد گفت: غربی ها و نظام سلطه هیچگاه با درفش صلح پای میز مذاکره حاضر نمی شوند، لذا بزرگترین منبع مذاکره ای که باعث شده امروز پای میز مذاکره بنشینند قدرت بلامنازع جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۹۴۱۳۸۲۴
|
۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۲
 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سرهنگ احمد ناصری موحد فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه صبح امروز در گردهمایی هادیان سیاسی بسیج اظهار کرد: زمانی در این کشور تابلوهایی نصب شده بود که ورود ایرانی و سگ ممنوع است که بصورت رسمی در یک قانونی بنام کاپیتولاسیون آمریکاییها ملت ایران را تحقیر کردند و از مردم حق توحش می گرفتند.

وی تصریح کرد: پهلوی ها بعنوان دست نشانده آمریکایی ها و ژاندارم منطقه بعد از اینکه حزب کارگر انگلیس روی کار آمد و از خلیج فارس خارج شد و آمریکا بجای او آمد با رویکرد سیاسی طرح دو ستونی نیکسون بدنبال تامین اهداف و منافع آمریکا بود.

ناصری موحد، دومین رویکرد پهلوی ها را در حوزه فرهنگ عنوان کرد و افزود: جایگزینی اسلام آمریکایی به جای اسلام ناب محمدی صلی الله دومین رویکرد در حوزه فرهنگی بود، همان سیاستی که امروز در کشورهای حاشیه خلیج‌فارس پیاده شده و مسلمانی که تفکر مبارزه استکبار در وجودشان نیست و ۳۴ پایگاه نظامی نظام سلطه در همین کشورها ساخته شده است.

فرمانده سپاه تربت حیدریه گفت: سومین ماموریت اقتصادی شاه در حوزه اقتصادی بود که این مدل هنوز در کشور وجود دارد و آن خام فروشی است که هر چی پیشرفت داشته باشیم می توانیم از این معضل نجات یابیم.

ناصری موحد افزود: تنها حاکمیتی که توسط خارجی ها دست نشانده و منصوب شدند پهلوی ها بودند، هر چند قاجار ظالم بود اما دست نشانده نبود و تقریبا دو سوم خاک مملکت در انتهای قاجار و دوران پهلوی ها را از دست دادیم.

فرمانده سپاه تربت حیدریه بیان کرد: امروز بزرگترین قدرت منطقه ای بدون هیچ وابستگی در برابر دیگر قدرت ها جمهوری اسلامی ایران است و این قدرت را با سه مولفه مردم، اسلام و ولایت فقیه حاصل شده است.

وی بیان کرد: امام راحل با سه هدف سرنگونی طاقوت، تأسیس حکومت اسلامی و آماده سازی انقلاب برای تحویل آن به صاحب اصلی آن حضرت بقیه الله نهضت انقلاب اسلامی را به پیش برد و ما اکنون در گام دوم هستیم که با تشکیل دولت اسلامی بتوانیم زمینه ساز گام سوم باشیم.

فرهنگ و رسانه عامل اصلی فروپاشی شوروی

فرمانده سپاه تربت حیدریه از فرهنگ و رسانه بعنوان دو عامل اصلی فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی یاد کرد و گفت: برژنسکی مشاور امنیت ملی آمریکا با صراحت اعتراف کرده در مقابل شوروی روی قدرت سیاسی و اقتصادی هزینه تکردیم و فقط از طریق فرهنگ و رسانه توانستیم قدرت بلوک شرق را به ورطه فروپاشی برسانیم و این همان نکته مهمی است که رهبر فرزانه انقلاب بارها مورد تاکید قرار دادند که مراقب تهاجم و ناتوی فرهنگی دشمن و تبلیغات رسانه ای آن باشیم.

وی بیان کرد: امروز نسخه ای که برای ایران پیچیدند و اعلام کردند در طول این چهل سال هرچه امکان تحریم بر علیه نظام اسلامی انجام دادیم ثمری نداشته و تنها رویکردی که می تواند ما را به اهدافمان برساند فروپاشی از درون است.

فرمانده سپاه تربت حیدریه در ادامه به اعترافات آمریکایی ها در خصوص قدرت بلامنازع جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: برژنسکی مشاور امنیت ملی امریکا اعلام کرد ایران تنها ما را از خاورمیانه خارج نکرد بلکه آقایی و کدخدایی ما را در دنیا شکست و به دنیا پیام داد که می توان مقابل آمریکا ایستاد و به پیروزی رسید و پیشرفت هم کرد.

ناصری موحد بیان داشت: آمریکایی ها هر مدلی اعم از ترور تحریف، تجزیه طلبی، فتنه، توطئه، تحریم و تخریب و جنگ انجام دادند اما کار به جایی نرساندند و اکنون به جایی رسیده که سازمان تروریستی آمریکا اعلام کرد با هیچ کشوری سر جنگ نداریم و فقط چنانچه کشوری به منافع ما تجاوز کند پاسخ می دهیم.

وی افزود: غربی ها و نظام سلطه هیچگاه با درفش صلح پای میز مذاکره حاضر نمی شوند، لذا بزرگترین منبع مذاکره ای که باعث شده امروز پای میز مذاکره بنشینند قدرت بلامنازع جمهوری اسلامی ایران است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها