حجت‌الاسلام والمسلمین باقری:

استغفار همون استحمام معنوی هست

حجت الاسلام باقری مسئول دفتر نمایندگی سپاه امام رضا علیه السلام ضمن تبریک ماه رجب عنوان کرد : بیشتر عبادتها راجع به استغفار است . هنگامی که به مهمانی دعوت میشویم ، سعی میکنیم استحمام کنیم و لباس تمیز بپوشیم و حتی کادویی بخریم و اینطور برای مهمانی آماده باشیم .
کد خبر: ۹۴۱۳۶۸۰
|
۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی، حجت الاسلام باقری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا علیه السلام گفت: استغفار همون استحمام معنوی هست یعنی وقتی وارد ماه مبارک رمضان میشویم ، آماده مهمانی باشیم . لذا قدر این ماه و ایام البیض رو بدانیم. 

 

وی سپس به بیان توصیه های مقام معظم رهبری در خصوص جهاد اشاره کرد و ادامه داد : جهاد به معنای اینکه بذل مال و جان در راه خدا به اذن ولی در مقابل دشمن است . جهاد رو در رو قتال میشود ولی در این زمان دشمن جهاد رو در رو انجام نمیدهد و در عرصه های دیگر ورود پیدا کرده است. 

 

 

حجت الاسلام باقری بیان کرد : چون دشمن در صدد است با فشار اقتصادی مردم را تحت فشار قرار دهد، بنابراین هر نوع اقدامی که موجب شود کشور قوی شود جهاد است . این جهاد کبیر در مقابل دشمن هست .

 

 

وی تاکید کرد : تبعیت نکردن از دشمن جهاد کبیر هست . البته هر کافری دشمن محسوب نمی شود . کافر حربی سر جنگ با ما دارد و میخواهد به ما ضربه بزنند و یکی از آموزه های دینی ما ، اعتماد نکردن به دشمن است و اینجا جهاد تبیین صورت میگیرد. 

 

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام رضا علیه السلام توضیح داد : امروز دشمن درصدد این است که جلاد را شهید معرفی کند . آنها وقایع را وارونه جلوه میدهند . پس باید حتما جهاد تبیین صورت گیرد .

 

 

حجت الاسلام باقری خاطر نشان کرد : در زمان شاه ظلم های زیادی به مردم کرد . هزار روستا را از مردم گرفت و به تصرف خود درآورد. بطوریکه جز ثروتمند ترین افراد در جهان بود . در زمانه شاه ۴۶ درصد مردم زیر خط فقر بودند .

 

 

وی همچنین بیان داشت : در زمان گذشته مردم توقعی از حکومت نداشتند و فقط زمینی داشتند که روی آن کار میکردند و اگر فقر وجود داشت به حکومت ربطی نمی دادند و از تلاش کم خود میدانستند .

 

وی با اشاره به این نکته ذکر کرد: ما یک فقر و یک احساس فقر داریم . امروز فقر به نسبت زمان گذشته وجود ندارد ، احساس فقر وجود دارد . مردم از حکومت انتظار دارند و البته به حق است .

 

حجت الاسلام باقری گفت : الان در تحریم اقتصادی هستیم و میزان فقر از ۴۶ درصد زمان شاه به ۹ درصد رسیده است و اگر این تبیین صورت نگیرد باعث میشود تهاجم علیه انقلاب صورت گیرد و جوانان تصور میکنند قبل از انقلاب اوضاع بهتر بوده است. 

 

مسئول دفتر نمایندگی سپاه امام رضا علیه السلام خواستار شد که با بالا بردن معنویت و عبرت گرفتن از دوران قبل جهاد تبیین را به صورت گسترده ادامه دهیم .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار