امام جمعه ایلام:

انقلاب اسلامی حیات طیبه را در زندگی ملت جاری کرد/ دانش آموزان رشد علمی و اخلاقی را سرلوحه کار خود قرار دهند

حجت الاسلام کریمی تبار با بیان اینکه دانش آموزان رشد علمی، اخلاقی و مدیریتی را سرلوحه کار خود قرار دهند، گفت: دانش آموزان امروز مدیران آینده جامعه هستند و بایستی ارتباط با خدا و معنویت را در کنار کار علمی مد نظر قرار دهند.
کد خبر: ۹۴۱۳۴۵۸
|
۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۳

به گزارش گزاری بسیج،نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، در دیدار با رئیس، اعضای انحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان و مدیرکل آموزش و پرورش استان و تعداد از دانش آموزان، اظهار کرد: تلاشی که اتحادیه اسلامی دانش آموزان در راستای تمرین مدیریت برای دانش آموزان دارد، بسیار ارزشمند است، فرصتی از طریق اتحادیه برای تربیت مدیران آینده جامعه در اختیار دانش آموزان و افراد قرار می گیرد که باید قدر آن را دانست.

حجت الاسلام « الله نور کریمی تبار» با بیان اینکه خلاقیت زمانی آشکار می شود که با وجود محدودیت ها بتوان کار کرد، افزود: در دوران هشت سال دفاع مقدس علی رغم همه مشکلات، تحریم ها و کمبودها، جوانان ما با خودباوری و نوآوری در مقابل دشمن تا دندان مسلح ایستادند و اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک کشور به تصرف دشمن در بیاید.

وی با بیان اینکه  شکوفا شدن استعدادها در تگناها است، ابراز کرد: کار پرورش و شکوفا کردن استعدادها برعهده مدیران است، کسانی که در دوران دانش آموزی در انجمن ها نقش مدیریتی ایفا می کنند، می توانند در آینده نیز مدیران خوبی برای کشور باشند که بسیار تاثیرگذار است.

امام جمعه ایلام بیان کرد: دشمنان نظام و انقلاب اسلامی در تلاش هستند که نسل امروز جوان ما از واقعیات ها غافل شده و یا از اصول و ارزش ها انقلابی و اسلامی منحرف شود، استکبار جهانی تلاش  می کند از نقاط قوتی که داریم غافل شده و در مسیری قرار گیریم که آنها می خواهند، امروز جنگ، جنگ رسانه ای و فرهنگی است و در این شرایط لازم است که دانش آموزان باواقعیت های جامعه آشنا شوند.

حجت الاسلام کریمی تبار بیان کرد: برخی از بیماران خاص نیازمند داروهایی هستند که برای درمان باید از خارج کشور تامین شوند، دشمنان ما اجازه تامین این داروها را نمی دهند برای اینکه مردم از نظام و انقلاب اسلامی بدبین شوند، جان بیماران برای آنها مهم نیست یعنی حاضرند یک انسان بی گناه مریض از دنیا برود، آنها از این طریق به دنبال ضربه زدن به نظام و انقلاب اسلامی هستند.

وی یادآور شد: هزینه ای که دشمنان برای انحراف جوانان ما از ارزش های دینی و انقلابی از طریق مختلف از جمله فضای مجازی و اینترنت انجام می دهند، بسیار گسترده است،  در کشورهای خودشان برای دیدن یک شبکه تلویزیونی از مردمشان مالیات می گیرند بعد اینها می آیند و فیلم ها رایگان در اختیار جوانان ما قرار می دهند، آنها از این طریق به دنبال انحراف جوانان ما هستند.

امام جمعه ایلام گفت: در زمان رژیم پهلوی آمریکایی ها از ملت ما حق توحش می گرفتند و اگر یک تبعه آمریکایی جنایتی نسبت به مردم ایران انجام می داد، هیچ ایرانی حق بازخواست آنان را نداشت و در این راستا در مجلس شورای ملی زمان رژیم پهلوی، قانون کاپیتالاسیون تصویب شد که نشان دهنده ضعف و کرنش رژیم پهلوی در مقابل آمریکایی ها بوده است.

حجت الاسلام کریمی تبار گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل که برای خدا قیام کرد، دست آمریکایی ها از ثروت و منابع غنی ایران کوتاه شد و این امر برای آمریکایی ها بسیار سنگین بود و ملت ایران و انقلاب اسلامی، هیمنه آمریکایی ها را درهم شکست.

وی اظهار کرد: شاه و رضا خان برای کشتن مردم خودش قلدر بوده اما در برابر آمریکا ذلیل و خوار بودند، امروز به برکت انقلاب اسلامی، ایران اسلامی در اوج عزت و اقتدار قرار دارد، انقلاب اسلامی به ما خودباوری داد که ما می توانیم، امروز در بسیاری از رشته های علمی در قله و رتبه های برتر جهانی قرار داریم.

امام جمعه ایلام افزود: امروز جوانان ما با تلاش خود توانمندی های مختلف خود را در حوزه های گوناگون به منصه ظهور رسانده اند و توانمندی های ملت ایران امروز فراتر از مرزهای کشور است، جبهه مقاومت در منطقه با محوریت ایران تشکیل شده است، آمریکایی ها منطقه را ترک کرده اند و جمهوری اسلامی امروز به یک قدرت در منطقه و جهان تبدیل شده است.

وی ابراز کرد: ما از بندگی طاغوت و آمریکایی نجات داده و حیات طیبه و شهادت طلبی در متن زندگی ما جاری شده است، امروز باید تلاش کنیم که این مسیر را ادامه دهیم، ارتباط با خدا و معنویت را در جامعه باید گسترش دهیم، تلاش کنیم که بنده خالص خدا باشیم.

حجت الاسلام کریمی تبار خاطرنشان کرد: کار اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان بسیار ارزشمند است، امروز با وجود تحریم ها در حوزه های مختلف رشد کرده ایم و باید دانش آموزان تلاش کنند هم از نظر علمی و اخلاقی و مدیریتی رشد کنند چرا که همین دانش آموزان امروز مدیران آینده جامعه هستند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار