امام‌جمعه ایلام:

مهمترین دستاورد انقلاب ایستادگی مقابل استکبار جهانی است

نماینده ولی فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام با بیان اینکه ایران اسلامی همچنان با عزت و استقلال به پیش می‌رود، گفت: مهمترین دستاورد پیروزی انقلاب ایستادن مقابل استکبار جهانی و قطع دست طمع بیگانگان از کشور بود.
کد خبر: ۹۴۱۴۲۸۸
|
۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج،حجت الاسلام والمسلین اله نور کریمی تبار در رزمایش بزرگ کمک های مومنانه استان ایلام اظهار داشت: ملت ایران قبل از پیروزی انقلاب در حقارت کامل بسر می برد، اما امروز به برکت انقلاب اسلامی در امنیت و آرامش به سر می برند و دست دشمنان از سلطه بر میهن اسلامی کوتاه شده است.

وی افزود: خدمات‌ و برکات انقلاب اسلامی برای ملت ایران به هیچ عنوان قابل مقایسه با دوران قبل از انقلاب نیست، اگر امروز در کشور استقلال و آزادی حکم فرماست و دشمنان توان دخالت و نفوذ به کشور را ندارند، به برکت از خودگذشتگی شهدای انقلاب اسلامی است که خون خود را در راه استقلال و آزادی این مرز و بوم فدا کردند تا امروز ملت ایران در امنیت و آرامش باشند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام یادآور شد: امروز به رغم همه دشمنی های سران استکبار جهانی، جمهوری اسلامی ایران به عنوان قله مرتفع در سطح جهانی نورافشانی و آینده ای درخشان در پیش دارد و در این مسیر همچنان با عزت و استقلال به پیش می رود.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار بیان کرد: اگر دشمنان نظام و انقلاب بخواهند در مقابل ایران اسلامی قدرت نمایی کنند، باید هزاران کیلومتر دورتر این کار را انجام دهند و این تنها به دلیل برکت و وجود ولایت فقیه است.

وی اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب نعمتی است برای همه که تنها دغدغه اقتصاد، معیشت و عزت مردم را دارد و در شرایط تحریم و با وجود همه مشکلات توانسته است کشور را به گونه‌ای بالا بکشد که در زمینه علمی در جهان رکوردار باشیم و در توان نظامی به مرتبه‌ای برسیم که قوی‌ترین ارتش دنیا قدرت رویارویی با ما نداشته باشد.

امام جمعه ایلام ادامه داد: این رهبری گرانقدر است که دلسوزانه برای تک‌تک نیازمندان‌ جامعه به خیرین و نهادهای حمایتی تاکید می کنند که پای کار باشند و در کنار محرومان و قشر ضعیف جامعه بوده و مشکلات آنان را برطرف کنند.

حجت الاسلام کریمی تبار تاکید کرد: مسیر ترسیم شده انقلاب اسلامی بعد از گذشت بیش از چهار دهه از عمر با برکت انقلاب همچنان همان راه مهم تبعیت از ولایت فقیه است و باید به این اصل توجه خاصی داشته باشیم.

گفتنی است در این آیین بزرگ هشت هزار بسته معیشتی و ۴۰۰ سری جهزیه به نوعروسان نیازمند در مناطق مختلف استان اهدا شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار