خبرهای داغ:
سردار یوسفی جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا (ع):

فضای مجازی مهمترین عرصه فعالیت جوانان بسیجی است

سردار یوسفی: امروزه و در برابر جنگ نرم دشمنان انقلاب، کار فعالين فضای مجازی همراه با زحمت فراوان است که خیلی از اوقات این زحمات برای عموم جامعه دیده هم نمی شود.
کد خبر: ۹۴۱۳۳۴۰
|
۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از شهرستان سرایان به مناسبت فرا رسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی همایش تجلیل از فعالین فضای مجازی در شهرستان سرایان برگزار شد.

در این همایش پس از قرائت آیات نورانی قرآن کریم و پخش سخنان رهبری معظم انقلاب در اهمیت کار در فضای مجازی، سرهنگ دوم پاسدار حسین خدادادی با تقدیر و تشکر از حضور و همراهی فعالین فضای مجازی، مأموریت های بسیج را در راستای حفظ و حراست از انقلاب اسلامی دانست.

در ادامه جلسه و پس از ارائه گزارش و بیان دیدگاه ها توسط یکی از اعضای حاضر، سردار یوسفی به عنوان سخنران و میهمان ویژه مراسم ضمن تقدیر و تشکر از زحمات حاضرین در جلسه و فعالین فضای مجازی، کار در فضای مجازی را جهاد اکبر نامید و عنوان کرد: امروزه و در برابر جنگ نرم دشمنان انقلاب، کار شما همراه با زحمت فراوان است که خیلی از اوقات این زحمات برای عموم جامعه دیده هم نمی شود.

سردار یوسفی با تاکید بر بیانات رهبری معظم انقلاب مبنی بر جهاد تبیین، فضای مجازی را از مهمترین عرصه های پیاده سازی مأموریت رهبری انقلاب به جوانان برشمرد و خواستار توجه و تمرکز حداکثری جهت مدیریت هوشمندانه و موثر به نفع انقلاب و اسلام در فضای مجازی شد.

جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان‌جنوبی در پایان بر تولید محتوای مناسب و پاسخ به شبهات به رصد و توجه به برنامه ریزی دشمن با هدف تحریف انقلاب و دگرگونی واقعیات همراه با ناامیدسازی مردم با استفاده از شبهات فضای مجازی تأکید کرد.

تقدیر، تشکر و اهدای لوح سپاس و هدیه به فعالین فضای مجازی برنامه پایانی این همایش بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها