فرماندار رشتخوار:

کیفیت نان در نانوایی های رشتخوار در حال پیگیری است

فرماندار رشتخوار گفت:نباید در رابطه با بیماری کرونا عادی انگاری شود، همه باید در کنار هم برای مدیریت این بحران کمک کنیم.
کد خبر: ۹۴۱۲۷۷۸
|
۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، حسین باهوش فرماندار رشتخوار با تبریک ایام الله دهه فجر در بین دوخطبه نماز جمعه امروز رشتخوار گفت: امروز با گذشت چهل و سه سال از انقلاب مردم ایران اسلامی همچنان ثابت کردند، که در کنار هم و هچنان در صحنه هستند، قطعا امروز یکی از اهداف دهه فجر این است، که دستاوردهای نظام و انقلاب برای مردم بیان شود.

 

وی در ادامه با توجه به وضعیت قرمز کرونایی حاکم در رشتخوار نیز بیان داشت: نباید در رابطه با بیماری کرونا عادی انگاری شود، همه باید در کنار هم برای مدیریت این بحران کمک کنیم، باید امروز از اجتماع و عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی به طور جد پرهیز و موضوع واکسیناسیون را به صورت جدی دنبال کنیم، چرا که اگر واکسن نبود، امروز امار کشته های ما بسیار بحرانی بود.

 

فرماندار رشتخوار همچنین در خصوص وضعیت نانوایی ها و گلایه برخی شهروندان مبنی بر عدم کیفیت نان افزود: با توجه به صدای مردم و گلایه مطرح شده در رابطه با کیفیت نان در راستای نظارت بر کیفیت نان به صورت مرتب کار سرکشی از نانوایی انجام خواهد شد.

 

باهوش در ادامه، با توجه به خواسته دیرینه مردم در شهر و روستاهای رشتخوار مبنی بر تکمیل و رسیدگی به موضوع مسیر رشتخوار، تربت حیدریه، تصریح کرد: امروز یکی از اولیت های ما مسیر راه رشتخوار به تربت حیدریه است، قطعه ۱۰ این محور کلید خورده و قطعه ۸ نیز به زودی اغاز خواهد شد تلاش میکنیم موانع ها برداشته شود و راندمان کار بهتر و بیشتر شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار