مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه:

دوران امامت امام هادی(ع) دوران قوت گیری مکتب شیعه بود

تبریز- مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه در آیین بزرگداشت سالروز شهادت امام هادی(ع)، گفت: دوران امامت امام هادی(ع) دوران قوت گیری مکتب شیعه بود.
کد خبر: ۹۴۱۲۷۰۹
|
۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام روح الله مهدی نیا ضمن تسلیت سالروز شهادت امام علی النقی(ع)، یادآور ظلم ها و تعدی های بیش از حد خلفای عباسی به ائمه اطهار(ع) و شیعیان شد و اظهار داشت: علارغم این حق کشی ها و ظلم های متوکل و اطرافیانش نسبت به شیعیان و علویون، در دوران امامت امام هادی(ع)، مکتب امامت و تشیع جان دوباره ای گرفت و گرایش مردم به سمت ائمه(ع) قوت یافت.

   وی تولّی و تبرّی را از واجبات مهم دینی برشمرده و دوستداری ولایت و حفظ ادب و احترام مراجع و لباس روحانیت را از نشانه های دینداری عنوان کرد و افزود: شهید سلیمانی مصادق بارز و الگوی برجسته ذوب شدن در ولایت و پاسبانی از لباس روحانیت بود و تواضع ایشان در برابر مراجع، بسیار حایز اهمیت و امری ستودنی است.

حجت الاسلام مهدی نیا در بخش دیگری از سخنانش با تشریح گوشه هایی از دستاوردهای انقلاب اسلامی، مشکلات موجود در کشور را ناشی از عملکرد ضعیف برخی از مسئولینی دانست که اساسا نظام و انقلاب را قبول نداشتند و اظهار داشت: مشکلات موجود در کشور در برابر دستاوردهای انقلاب، بسیار ناچیز است به گونه ای که امروز به جرات می توان گفت که بیان خدمات انقلاب اسلامی از قدرت قلم خارج شده است.

وی نتیجه و ثمره رژیم طاغوت و پهلوی را تسلط غرب و شرق بر کشور، غارت، چپاول، خفت و ذلت و در مقابل؛ نتیجه و ثمره انقلاب اسلامی را عزت و استقلال مردم و کشور دانست و افزود: به برکت این انقلاب، امروز آمریکا و استکبار نه تنها دستش از کشور ایران کوتاه شده است بلکه در حال اخراج از منطقه غرب آسیا و قدرت گیری مسلمانان و مستضعفان در جهان است.

دوران امامت امام هادی(ع) دوران قوت گیری مکتب شیعه بود

   آیین بزرگداشت سالروز شهادت امام علی النقی الهادی علیه السلام با شرکت کارکنان رسمی و وظیفه در حسینیه امام خمینی(ره) سپاه میانه برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار