خبرهای داغ:
در شهرستان سرایان انجام شد:

دیدار مسئولان، بسیجیان و رزمندگان با ائمه محترم جمعه به مناسبت دهه مبارک فجر

سرهنگ دوم پاسدار خدادادی: بسیجیان همچون گذشته آماده سربازی در راه حفظ آرمان های انقلاب و نظام اسلامی هستند.
کد خبر: ۹۴۱۲۶۳۰
|
۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۵

دیدار مسئولان، بسیجیان و رزمندگان با ائمه محترم جمعه به مناسبت دهه مبارک فجر

به مناسبت آغاز دهه فجر، دیدار با ائمه محترم جمعه شهرهای سرایان، آیسک و سه قلعه توسط فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرایان به همراه مسئولین اجرایی و جمعی از بسیجیان شهرستان صورت گرفت.

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان سرایان در این دیدارها «سرهنگ دوم پاسدار حسین خدادادی» فرمانده ناحیه در سخنانی با تبریک ایام الله دهه فجر از تلاش‌ها و اقدامات ائمه محترم جمعه در راستای توسعه فعالیت های فرهنگی تشکر و قدردانی کرد.

وی افزود: بسیجیان همچون گذشته آماده سربازی در راه حفظ آرمان های انقلاب و نظام اسلامی هستند.

در این دیدار ها دبیر ستاد دهه فجر شهرستان سرایان از اجرای 183 برنامه به همین مناسبت در شهرستان سرایان خبرداد و بر ضرورت تبیین دستاوردها و امیدوار کردن مردم تاکید و حضور مردم را در صحنه های مختلف خواستار شد.

در ادامه این دیدارها، حجج اسلام مرتضائی نیا، رادمرد و کفشی در سخنانی به موضوع مهم «جهاد تبیین» اشاره کرده و مطرح کردند: نیاز امروز جامعه ما تبیین است چرا که موجودیت اسلام و نظام وابسته به این مهم است. همچنین ائمه محترم جمعه شهرهای سرایان، آیسک و سه قلعه با تاکید بر لزوم تلاش و همراهی دلسوزان انقلاب در این موضوع مهم و مورد تاکید رهبری اظهار داشت: نباید از انقلاب دور شویم و مسیر حفظ ایمان نیز سخت است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار