خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام:

عقب ماندگی در حوزه فضای مجازی می بایست با همت جوانان مرتفع شود

سردار قاسمی: یکی از دلایل ادامه مخالفت معاندین و ضد انقلاب با انقلاب شکوهمند اسلامی بعد از ۴۳ سال ، کارکرد انقلاب در نشان دادن چهره واقعی معاندین و ضد انقلاب و رسوایی آنهاست.
کد خبر: ۹۴۱۲۶۰۹
|
۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ازشهرستان فردوس مجمع بسیجیان شهرستان فردوس با حضور سردار قاسمی فرمانده محترم سپاه انصار الرضا (ع)خراسان جنوبی، فرمانده ناحیه و امام جمعه و سایر مسئولین شهرستان در محل هیئت رزمندگان برگزارشد.
در این مراسم سردار قاسمی ضمن تبریک ایام الله نورانی دهه مبارک فجر وتقدیر و تشکر از بسیجیان که در عرصه های مختلف حضور دارند گفت: بسیج جایگاهی است که در آن اخلاص حرف اول را میزند و مقام و جایگاه در آن معنا ندارد .
وی یکی از دلایل ادامه مخالفت معاندین و ضد انقلاب با انقلاب شکوهمند اسلامی بعد از ۴۳ سال ، کارکرد انقلاب در نشان دادن چهره واقعی معاندین و ضد انقلاب و رسوایی آنها دانست.
فرمانده سپاه انصار الرضا علیه السلام خراسان جنوبی در ادامه استقلال و آزادی را یکی از مهمترین دستاورد های انقلاب اسلامی دانست و گفت دشمن تلاش میکند ذائقه ما رو به سمت غربگرایی هدایت کند، یاس و نا امیدی را ترویج دهد، غیرت دینی جوانان را کاهش دهد ، دولت و مسئولان را ناتوان جلوه دهد و از همه مهمتر محور و جبهه مقاومت را غیر کار آمد جلوه دهد، که ابزارش هم فضای مجازی و جریان رسانه ای گروه های معاند است. که با وجود بازدارندگی که کشور در حوزه های مختلف در مقابل آمریکا و اسرائیل ایجاد کرده در حوزه رسانه و فضای مجازی عقب ماندگی داریم که به همت جوانان در این حوزه هم اتفاقات خوبی به زودی خواهد افتاد.امام آمد و انقلاب شد و بیش از شصت هزار شهید داده شد تا این انقلاب با آزادی و جمهوری اسلامی به دست ما رسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها