خبرهای داغ:
کارشناس فرهنگی:

ارتباط با خدا ضامن ارتباط سالم و پیشگیری از مفاسد اجتماعی است

یک کارشناس دینی با اشاره به جایگاه ارتباط معنوی با خدا در آیات و روایات، گفت: ارتباط با خدا ضامن ارتباط سالم و پیشگیری از مفاسد اجتماعی است.
کد خبر: ۹۴۱۲۵۷۷
|
۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از نجف آباد، حجت‌الاسلام امام الهی  در این مراسم با اشاره به آسیب‌های عمل شتاب‌زده، گفت: شتابزده عمل کردن در مواردی همچون برقراری ارتباط با دیگران و دوست یابی منجر به ارتباطات ناسالم و همنشینی با دوستان ناباب در نوجوانان وجوانان شده است.
این کارشناس فرهنگی ادامه داد:  هیچ رابطه خیابانی و غیر شرعی با نامحرم، به سرانجام مطلوب نمی رسد و اینکه در روابط و دوستی ها با نامحرم، دختران بیشترین آسیب را می بینند و قطع رابطه با نامحرم برای پسرها بسیار راحت است.
وی افزود: در دوران نوجوانی و جوانی میتوان با خواندن نماز و برقراری ارتباط با خداوند از طریق انجام دادن این فریضه الهی از خداوند کمک گرفت تا از ارتباط های ناسالم در امان باشید.
این برنامه با اجرای مولودی خوانی به مناسبت ولادت با سعادت امام محمد باقر (علیهاالسلام) به پایان رسید.

پاتوق دخترانه ویژه دختران هیئت های نوجوان توسط حوزه بسیج خواهران حضرت معصومه سلام الله علیها و به مناسبت دهه فجر، برنامه با حضور حجت الاسلام امان الهی با هدف آگاهی بخشی به نوجوانان در خصوص ارتباطات ناسالم برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار