خبرهای داغ:

قهرمانی یزد در نخستین دوره مسابقات هندبال روستایی و عشایری کشور در شاهرود

شاهرود_رییس هیات هندبال شاهرود گفت: تیم یزد با برتری مقابل سمنان و کسب پنج برد متوالی، قهرمان نخستین دوره مسابقات هندبال روستایی و عشایری کشور در شاهرود شد.
کد خبر: ۹۴۱۱۶۲۹
|
۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۸

قهرمانی یزد در نخستین دوره مسابقات هندبال روستایی و عشایری کشور در شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج، جابر قمی در حاشیه اختتامیه این مسابقات افزود: تیم یزد در فینال این رقابت‌ها توانست با نتیجه ۲۵ به ۲۰ سمنان را شکست دهد و به نخستین قهرمانی مسابقات هندبال روستایی و عشایری کشور دست یابد.
او با بیان اینکه در این دوره از مسابقات هشت تیم شاهرود، دامغان، سمنان، گرمسار، ورامین، تهران، یزد و ایلام حضور داشتند، ابراز داشت: دیدار رده بندی را تیم شاهرودِ میزبان با نتیجه ۲۲ به ۲۱ از ایلام برد و به مقام سوم رسید.
قمی با اشاره به اینکه تیم‌های یزد، سمنان، شاهرود و ایلام به مرحله نیمه نهایی این رقابت‌های راه یافته بودند، اظهار داشت: یزد با پنج برد متوالی مقام نخست، سمنان با سه برد و ۲ یک باخت مقام دوم، شاهرود با سه برد، یک تساوی و یک باخت مقام سوم و ایلام هم با ۲ برد و سه باخت به مقام چهارم این دوره از مسابقات دست یافتند.
رییس هیات هندبال شاهرود ادامه داد: تیم‌های ورامین با ۲ باخت و یک برد، تهران با یک برد، یک تساوی و یک باخت، دامغان با سه باخت و گرمسار نیز با سه باخت از ادامه رقابت‌ها و حضور در مرحله نیمه نهایی باز ماندند.
او با اشاره به اینکه تیم‌های رشت و کرمان از شرکت در این دوره از رقابت‌ها انصراف دادند، ابراز داشت: این رقابت‌ها با عنوان «جام توران» برای نخستین بار در ایران از سوی کمیته هندبال روستایی و عشایری فدراسیون هندبال و با همکاری هیات هندبال شهرستان شاهرود برگزار شد.
رییس هیات هندبال شاهرود با بیان اینکه تیم‌ها در ۲ گروه A شامل تیم‌های شاهرود، دامغان، تهران، ایلام و گروه B سمنان، گرمسار، ورامین و یزد با هم رقابت کردند، اظهار داشت: تمامی این رقابت‌ها با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار شد.
به گزارش بسیج، شهرستان شاهرود در هفته گذشته نیز میزبان اردوی مشترک تیم‌های هندبال جوانان و نوجوانان بانوان بود. این اردو با حضور ۳۰ هندبالیست دختر از سراسر کشور به منظور کسب آمادگی برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار