رئيس هيأت تکواندو شهرستان اراک خبر داد:

برگزاری مسابقات تکواندو المپياد ورزشي جام پرچم يادبود شهيدحاج قاسم سليماني در اراک

بهروز کاووسی گفت:ورزشکاران دردو رده سني خردسالان و نونهالان و در15 وزن به رقابت پرداختند که در نهايت با مشخص شدن نفرات برتر اول تا سوم، باشگاه فرهنگي ورزشي تکواندوي فاتح اراک با کسب بيشترين مدال و امتياز،قهرمانی را از آن خود کرد.
کد خبر: ۹۴۱۱۲۱۲
|
۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۷

به گزارش سرویس ورزشی خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ بهروز کاوسي رئيس هيأت تکواندوي شهرستان اراک درحاشيه برگزاري مسابقات المپیاد ورزشی جام پرچم یاد بود شهید سلیمانی در اراک گفت:اين مسابقات در محل سالن ورزشي شهيدان ثامني شهرداري اراک برگزارگرديدو 90 ورزشکارو 20نفرکادراجرايي حضور داشتند.

وی افزود:ورزشکاران دردو رده سني خردسالان و نونهالان و در15 وزن به رقابت پرداختند که در نهايت با مشخص شدن نفرات برتر اول تا سوم، باشگاه فرهنگي ورزشي تکواندوي فاتح اراک با کسب بيشترين مدال و امتياز،قهرمانی را از آن خود کرد.

کاوسي مربي و داور برجسته کشوري وبين المللي یاد آور شد: اين مسابقات بصورت تمام الکترونيکي جهت هرچه عادلانه تر برگزار شدن آن وبا رعايت شیوه نامه های بهداشتي برگزار شد.

رئيس هيأت تکواندو شهرستان اراک گفت:امروزه تجهيزات و وسايل موردنياز و استفاده در مسابقات تکواندو بسيار پر هزينه و گران قيمت هستند ولازم است اين وسايل همواره بروز نگهداري شوند.

کاووسی گفت: انتظار می رود سازمان ها، نهادها ،ارگان هاو مسئولين استانی  در راستاي توسعه ورزش قهرماني استان و سلامتي و ترغيب هرچه بيشتر نوجوانان و جوانان به اين ورزش پرطرفدار و المپيکي هيات تکواندوي شهرستان و استان را ياري رسانند.

وی بیان کرد: تلاش گردیده است این مسابقات با هدف  انتقال فرهنگ و انديشه هاي مکتب حاج قاسم سليماني سرداردلها به عنوان قهرمان ملي و جهان اسلام بيش از پيش به نوجوانان و جوانان و آحادجامعه منتقل شود که این مهم با پیگیری های انجام شده در محيطي آرام و صميمي و با شور و نشاط با حضور فعال ورزشکاران و خانواده هایشان و عموم مردم برگزار شود.

در این مسابقات  آقايان صالح اباذري ملي پوش قهرمان کاراته آسيا وجهان ،ابوالفضل محمودي ملي پوش و قهرمان جودوي آسيا وابوالفضل محمودي رييس گروه توسعه ورزش قهرماني استان مرکزي و سرمربي سابق تيم ملي هاکي کشورمان و کشور ويتنام وسرمربي حال حاضرکشور قزاقستان از ميهمانان ويژه اين مسابقات بودندکه ازنزديک نظاره گرمسابقات بودند.

گفتنی است مسابقات جام پرچم يادبود وگراميداشت سپهبد شهيد حاج قاسم سليماني در11 رشته ورزشي و با حضور بيش از2000 ورزشکار ويژه در رده هاي سني زير16سال از سيزدهم ديماه مصادف با سالروز شهادت سردار مقاومت در کلانشهر اراک آغاز و تا بيست و دوم بهمن ماه سال جاري ادامه خواهد داشت.

نتايج بدست آمده مسابقات به ترتيب مقام هاي اول تا سوم بشرح ذيل مي باشد:

رده سني خردسالان:

وزن30-کيلوگرم:1-محمدامين حيدري2-سورنا کريمي3-محمدعابدفتحعلي

وزن36-کيلوگرم:1-ابوالفضل فرجي-2سورناروستايي3-سعيديوسفي

وزن40-کيلوگرم: 1-ابوالفضل اکبري منش-اميرعلي زماني3-محمدرضاصيدي

وزن 48- کيلوگرم:1-اميرحسين زاهدي2-هومن مهدوي3-محمدجوادبنيادي

وزن 52-کيلوگرم:1-اميرعلي يوسفي2-محمدرضا قاسمي-اميرحسين سلطاني

رده سني نونهالان:

وزن 37- کيلوگرم:1-محمدآهنگراني 2-پرهام قاري 3-اميرعلي عباسي

 وزن 41-کيلوگرم:1-متين محمدي2-بنيامين زماني3-محمدمتين فراهاني

وزن45- کيلوگرم:1-مهديار عرب زاده2-اميرحسين آشناگر3-محمدرضا محمدي

وزن49-کيلوگرم:1-اميرحسين صالحي نيا2-حسين ابراهيمي3-مهدي زياتي

وزن 53-کيلوگرم :1-محمدجواد نصرالهي -اميرصدرا اميدياني3-محمدشريفي

وزن 57-کيلوگرم: 1-اميررضا درويشي2-اميرمحمدعرب زاده3-اميرحسين فرجي

وزن61-کيلوگرم : 1-سبحان محمدي 2-مهدي دهقان3-محمدنادري

وزن65- کيلوگرم:1-آرتين انصاري 2-مهيارصابري 3-صابرگلمحمدي

وزن65+کيلوگرم :1-سينا آقاخاني -شايان فراهاني 3-اميرمحمد زنديه

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار