خبرهای داغ:

نباید مردم را از مذاکره با شرق ترساند/مردم هم نباید گول تبلیغات رسانه‌ای افراد را بخورند

شاهرود_امام جمعه شاهرود گفت: نباید مردم را از مذاکره با شرق ترساند و مردم هم نباید گول تبلیغات رسانه‌ای این افراد را بخورند.
کد خبر: ۹۴۰۸۹۲۲
|
۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۸

نباید مردم را از مذاکره با شرق ترساند/مردم هم نباید گول تبلیغات رسانه‌ای افراد را بخورندبه گزارش خبرنگار بسیج، حجت الاسلام عباس امینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهرود در مسجد و حسینیه اعظم مدرسه قلعه این شهر، اظهار کرد: شعار نه شرقی، نه غربی هویت ماست و ایران از هیچ کدام از این دو سلطه پذیر نیست.
امام جمعه شاهرود به سفر رییس جمهور به روسیه و سفر وزیر امور خارجه به چین افزود: پس از این سفر‌ها تحلیل‌های مختلفی در داخل و خارج شد و باید با همه دنیا به جز دشمنان شناسنامه دار خود ارتباط داشته باشیم.
او افزود: عده‌ای مزدور تنها راه عزت ما را مذاکره با آمریکا می‌دانند، اما مگر غرب فقط آمریکا است؟ چرا وقتی ایران با روسیه و چین مذاکره می‌کند فریاد وامصیبتا سر می‌دهید؟
امام جمعه شاهرود یادآور شد: ما می‌دانیم که چین و روسیه هم به دنبال منافع خود هستند، اما این کشور‌ها چه زمانی به اندازه آمریکا با ایران دشمنی داشته اند؟
امینی تأکید کرد: نباید مردم را از مذاکره با شرق ترساند و مردم هم نباید گول تبلیغات رسانه‌ای این افراد را بخورند.
او به دستور رییس جمهور برای اصلاح نظام بانکی کشور نیز اشاره کرد و گفت: از دولت می‌خواهیم پیگیر اجرای این دستور‌ها باشد چرا که مردم از نظام بانکی آسیب بسیاری دیده اند.
امام جمعه شاهرود به سالروز ولادت حضرت زهرا (س) نیز اشاره کرد و گفت: جامعه‌ای موفق خواهد بود که زن در آن به حقیقت شخصیت خود رسیده باشد.
امینی ادامه داد: امروز زنان متوجه هستند که از روی آوردن به فرهنگ غرب چیزی نصیبشان نمی‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها