امام جمعه موقت شهرستان تایباد:

تقوای الهی؛ بهترین توشه برای انسان است/قدردانی از دستاوردهای نظام اسلامی نمونۀ بارز غیرت دینی است

امام جمعه موقت شهرستان تایباد با اشاره به اینکه تقوای الهی؛ بهترین توشه برای انسان است، گفت: قدردانی از دستاوردهای نظام اسلامی و تأسی به شهدا و امامین انقلاب نمونه های بارز غیرت دینی است.
کد خبر: ۹۴۰۷۴۴۹
|
۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی در تایباد، حجت‌الاسلام مرتضی محدثی در خطبه اول نماز جمعه این هفته شهرستان تایباد اظهار کرد: برای مومن در این دنیا راحتی و آسایش معنا ندارد، هرچه ایمان و تقوا تقویت شود، دنیا در چشم مومن بی ارزش‌تر خواهد شد.

وی تصریح کرد: بهترین توشه ای که همراه انسان خواهد بود تقوای الهی است، از خدا بخواهیم که این زاد و توشه را همراه ما کند.

وی با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم (ص)، افزود: قلب مومن با سه مورد شامل دیدار برادران دینی، لحظه افطار ماه مبارک رمضان، دعا، ذکر و نماز شبانه، خوشنود و خوشحال می شود. این سه مورد موجب خوشحالی و خوشنودی خداوند نیز می شود.

امام جمعه موقت شهرستان تایباد در خطبه دوم نیز بیان کرد: نکته کلیدی ارتباط رهبر معظم انقلاب با مردم قم «غیرت دینی و ملی» است. انسان باید در حمایت از دین خود غیرتمند باشد. حمایت از مستضعفان در برابر قدرتمندان و مستکبران نشات گرفته از همین غیرت دینی است.

حجت الاسلام محدثی تاکید کرد: قدردانی از دستاوردهای نظام اسلامی و تأسی به شهدا و امامین انقلاب نمونه های بارز غیرت دینی است. این موجب همت برای خدمت به محرومین خواهد بود، اصلی که مسئولان باید مدنظر همیشگی داشته باشند.

وی گفت: مردم روستاهای دربند و رهنه نشان داده اند که پای آرمان های انقلاب و شهدا ایستاده اند، چرا این مردم ولایتمدار باید در سختی زندگی کنند و از امکانات محروم باشند، مردم شریف این روستاها از ولایتمدارترین و انقلابی ترین مردم منطقه هستند، درخواست ما از مسئولان رسیدگی بیشتر به این روستاها است.

مدیر حوزه علمیه امام جعفر صادق(ع) از مردم شریف و قدرشناس تایباد برای حضور گسترده در مراسم تشییع، تدفین و مراسم بزرگداشت ارتحال امام جمعه سابق تایباد، حضرت آیت الله محمد محدثی قدردانی کرد.

خبرنگار: شوکت سالاری

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار