استاندار چهارمحال و بختیاری:

مکتب شهید سلیمانی تجلی مکتب عاشورایی است

غلامعلی حیدری با بیان اینکه؛ مکتب شهید سلیمانی، تجلی مکتب عاشورایی است، گفت: ارتقای مرزهای امنیتی و افزایش حوزه تمدنی ایران از دستاوردهای مکتب شهید سلیمانی است.
کد خبر: ۹۴۰۴۶۳۰
|
۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ آیین ویژه گرامیداشت دومین سالگرد سپهبد پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور اقشار مختلف مردم در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها و گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار دلها، اظهار کرد: مغزهای الکلی و معیوب دشمنان به زعم خود فکر می کردند با ترور شهید سلیمانی، مکتب سلیمانی حذف می شود؛ غافل از اینکه مکتب شهید سلیمانی، تجلی مکتب عاشورایی است.

غلامعلی حیدری، با اشاره به ماندگاری عاشورای حسینی و در امتداد آن مکتب شهید سلیمانی، به چرایی ترور سردا دلها حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و افزود: دشمنان فکر می کردند، فشار حداکثری نتیجه داده با حذف حاج قاسم، کار تمام می شود. آنها حذف حاج قاسم بعنوان حلقه بین مردم و نظام را آخرین مرحله از براندازی می دانستند.

وی، پاسخ قاطعانه جمهوری اسلامی و هدف قرار دادن پایگاه نظامیان تروریست آمریکا در عین الاسد را اولین سیلی به تعبیر مقام معظم رهبری به صورت دشمنان دانست و با بیان اینکه هنوز انتقام نهایی باقی مانده، گفت: هزینه سنگین ترور شهید سلیمانی، خروج آمریکایی ها از منطقه می باشد، که گام اول آن شروع شده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری، تغییر اوضاع یمن به نفع انصارالله، آرامش در جبهه مقاومت سوریه، لزره بر اندام صهیونیست ها با اقدامات گروه های مقاومت غزه و پیوستن کرانه باختری به گروه های مقاومت و آرامش در منطقه لبنان را از دستاوردهای بعد از شهادت سردار دلها برشمرد.

حیدری، با اشاره به برخی از خصوصیات حاج قاسم سلیمانی، خاطرنشان کرد: نادیده گرفتن آقایی آمریکایی ها در میدان نبرد، تسلط بر استراتژی ها و تاکتیک های میدان نبرد، تشکیل اتاق عملیات 6 ارتش بزرگ مقاومت که بعد از جنگ جهانی دوم نظیر ندارد، خارج کردن سنگ از دست مبارزان فلسطینی و تجهیز آنها به موشک از  خصوصیات شهید سلیمانی است.

وی، تصریح کرد: شهید سلیمانی، مرزهای امنیتی کشور را ارتقا بخشید و حوزه تمدنی ایران را افزایش داد و در عین خاکی بودن، در ابلاغ پیام مصمم و قاطع بود. او بر دلها فرماندهی می کرد و با جنگ پیش دستانه داعش را پیش از حمله به ایران شکست داد و نابود کرد.

حیدری، گفت: مکتب حاج قاسم هنوز هم در صحنه نبرد جاری است و او در اوج نبرد مسایل شرعی را رعایت می  کرد و اخلاق مدار بود.

وی، وحدت و همدلی را خواسته شهید سلیمانی از آحاد مردم و مسئولان دانست و افزود: فتنه دشمنان تمام نشده و پایان ناپذیر است، باید دولت مردمی برخاسته از بین مردم مستضعف و وفادار که پیرو حاج قاسم هستند را یاری کنیم و برای تحقق مطالبات متراکم که دهها سال باقی مانده، به دولتی که 5ماه است تشکیل شده، فرصت دهیم.

وی، ناکارآمد نشان دادن دولت و نظام اسلامی را از توطئه های دشمنان برشمرد و گفت: دشمن و فتنه های دشمن و حرکت منافقانه دشمن را می شناسیم و هرقدر دشمن فشار بیاورد همچون حاج قاسم تسلیم نخواهیم شد.

این مقام مسئول در پایان  توسعه استان را در گروِ تلاش، بصیرت، وحدت و همدلی و همراهی مردم، تمسک به شهیدان و  لطف خدا دانست.

گفتنی است؛ تلات قرآن، اجرای سرود، مداحی، تشییع پیکر مطهر شهید گمنام و تجلیل از خانواده سرداران شهید عملیات کربلای 5 از دیگر برنامه های این مراسم معنوی در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار