پیام قدردانی فرمانده سپاه ناحیه فراهان از حضور حماسی مردم در مراسم تشییع پاسدار شهید «ابراهیم تبرته فراهانی»

فرمانده سپاه شهرستان فراهان از حضور حماسی آحاد مختلف مردم شهید پرور شهرستان در تشییع به یادماندنی پیکر‌ مطهر پاسدار شهید «ابراهیم تبرته فراهانی» با صدور پیامی تجلیل کرد.
کد خبر: ۹۴۰۳۷۴۰
|
۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از فراهان؛ سرهنگ پاسدار نعمت الله نجفی فرمانده سپاه ناحیه فراهان از حضور حماسی آحاد مختلف مردم شهید پرور شهرستان در تشییع به یادماندنی پیکر‌ مطهر پاسدار شهید «ابراهیم تبرته فراهانی» با صدور پیامی تجلیل کرد.

بسمه تعالی

﴿وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ﴾(آل عمران/169)؛

خبر شهادت مدافع وطن پاسدار شهید ابراهیم تبرته فراهانی در حین انجام ماموریت در مناطق غرب کشور ، ملت ایران اسلامی به خصوص مردم شهید پرور و فهیم شهرستان فراهان را متأثر و متألم نمود.

برگ‌های زرین دفتر درخشان نظام مقدس جمهوری اسلامی حاکی از پیشتازی فراهان در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بوده و این افتخار آفرینی بر هیچ کسی پوشیده نمی‌باشد. تردیدی نیست حضور حماسی، باشکوه، آگاهانه و غیرتمند اقشار و آحاد مختلف مردم شهید پرور و مسئولان انقلابی استان و شهرستان در تشییع به یادماندنی پیکر‌ مطهر این شهید گرانقدر بیانگر اوج بصیرت و حضور آگاهانه و به موقع در میدان دفاع از ارزش‌های اسلامی و ترویج فرهنگ شهید و شهادت می‌باشد و برای همیشه در تاریخ انقلاب ثبت و ضبط خواهد شد.

ضمن تکریم و تعظیم خانواده معظم و معزز شهید والامقام و آرزوی صبر جمیل از درگاه خداوند متعال برای آنان و علو درجات برای این کبوتر سبک بال؛ از تمامی سازمان‌ها، ادارات، نهادها، رسانه‌های جمعی، مسئولان و مردم شهید پرور و انقلابی استان مرکزی و شهرستان فراهان و به خصوص مردم انقلابی روستای تبرته که در مراسمات استقبال، وداع، تشییع و خاکسپاری و برپایی مراسم شبی با شهدا برای مدافع امنیت کشور نهایت همدلی و همراهی را داشته‌اند کمال امتنان و قدردانی می نمایم.

سرهنگ پاسدار نعمت الله نجفی
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان

انتهای پیام/



ارسال نظرات
آخرین اخبار