استاندار چهارمحال وبختیاری؛

روشنگری در رفع توطئه های دشمنان موثر است

استاندار چهارمحال وبختیاری در اجتماع ۹دی شهرستان کیار گفت:روشنگری در رفع توطئه های شوم دشمنان موثر است.
کد خبر: ۹۴۰۳۶۵۷
|
۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ اجتماع با شکوه مردم شهرستان کیار به مناسبت نهم دیماه در مسجد امام حسین(علیه السلام)شهر شلمزار باحضور استاندار چهارمحال وبختیاری برگزار شد.

استاندار استان، در سخنان خود با گرامیداشت نهم دیماه  گفت:دشمن از گذشته تا کنون با روش‌های مختلف همچون تحریم، ایجاد تشنج، کودتا و جنگ به دنبال نابودی انقلاب اسلامی ایران بوده است.

غلامعلی حیدری سودجانی با اشاره به سخنان امام خمینی (ره)، عنوان کرد: مردم ما مظلوم اما مقتدر هستند.

یادگار سالهای دفاع مقدس به تحریم‌های دارویی و غذایی اشاره کرد و ادامه داد: با بصیرت و هوشیاری مردم توطئه‌های دشمن یکی پس از دیگری خنثی شده است.

استاندار چهارمحال وبختیاری با بیان اینکه در سال ۸۸ برخی دشمنان داخلی و خارجی اقدام به توطئه کردند تا انقلاب اسلامی ایران را خدشه دار کنند، تصریح کرد: در روز نهم دی مردم با بصیرت به میدان آمدند و نقشه‌های دشمنان انقلاب اسلامی را نقشه بر آب کردند.

حیدری با بیان اینکه دشمن به دنبال این است که نارضایتی‌های اقتصادی و بیان مطالبات اقشار مختلف، جامعه را به نارضایتی سیاسی و امنیتی تبدیل کند، تصریح کرد: دشمن در تلاش است شرایط جامعه را به گونه‌ای قرار دهد که دولت به جای داشتن فرصت برای فکر کردن و کار به منظور رفع مشکلات مردم، دائماً در گیر حاشیه ها باشد.

یادگار سالهای دفاع مقدس هدف دشمن را ایجاد شکاف بین مردم و نظام دانست و عنوان کرد: دولت مردمی با تبعیت از ولی امر مسلمین، بررسی مشکلات مردمی از نزدیک را در دستور کار خود قرار داده است.

استاندار چهارمحال وبختیاری در پایان سخنان خود با اشاره به اینکه نباید از توطئه‌های دشمن غافل شد، تصریح کرد: روشنگری و اغناسازی می‌تواند در رفع توطئه های دشمنان مؤثر باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار