خبرهای داغ:
دبیر اجرایی ستاد بزرگداشت هفته مقاومت در استان همدان خبر داد

ارسال بیش از ۱۵۰ برنامه به دبیرخانه ستاد بزرگداشت هفته مقاومت در همدان

همدان- دبیر اجرایی ستاد بزرگداشت هفته مقاومت گفت: تاکنون بیش از ۱۵۰ برنامه به دبیرخانه ستاد بزرگداشت هفته مقاومت در همدان ارسال شده است.
کد خبر: ۹۴۰۲۵۲۴
|
۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۹
ارسال بیش از ۱۵۰ برنامه به دبیرخانه ستاد بزرگداشت هفته مقاومت در همدان

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ هادی آزادی در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته مقاومت که در باغ موزه دفاع مقدس استان همدان برگزار شد، اظهار داشت: شهید سلیمانی برای ما قهرمان ملی بود و به مردم عشق می‌ورزید.

وی با بیان اینکه در بازسازی حرم اهل بیت (ع) شهید سلیمانی پیش قدم بود و ستاد بازسازی عتبات عالیات به دستور ایشان تشکیل شد، افزود: در مسئله سیل جنوب کشور حاج قاسم حضور داشت و این نقش و حضور مردمی حاج قاسم باعث شد محبوبیت پیدا کند.

دبیر اجرایی ستاد بزرگداشت هفته مقاومت در استان همدان با اشاره به اینکه سخنان شهید سلیمانی باید بازخوانی و در فضای مجازی بازنشر داده شود، گفت: همدان مرکز تمدن ایران، شهر علما و عرفای برجسته و شهر شهدایی همچون شهید همدانی است.

وی ابراز داشت: هفته مقاومت از ۱۰ دی ماه تا ۱۶ دی ماه مصادف با سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی است که در همدان به صورت باشکوهی برگزار خواهد شد.

آزادی ادامه داد: ستاد بزرگداشت هفته مقاومت کار خود را در دبیرخانه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آغاز کرد و صدا و سیمای مرکز همدان پوشش کامل برنامه‌ها را خواهد داشت.

وی با بیان اینکه مردم در این حوزه از ادارات جلوتر هستند و بسیاری از فعالیت‌ها و اقدامات در استان به دست مردم رقم می‌خورد، ابراز داشت: هیئت‌های مذهبی که در ایام فاطمیه برگزار می‌شود، سمن‌هایی که مسابقاتی طراحی کرده‌اند، تمثال حاج قاسم را طراحی کردند و مردم از جیب خود برای اعتلای فرهنگ ایثار و شهادت هزینه می‌کنند.

دبیر اجرایی ستاد بزرگداشت هفته مقاومت در استان همدان با اشاره به اینکه تاکنون بیش از ۱۵۰ برنامه به دبیرخانه ارسال شده است، گفت: از جمله این برنامه‌ها برگزاری تئاتر خیابانی، توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های نیازمند، برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی، برگزاری همایش شعر «سرو پایدار» و تهیه مستند حضور شهید سلیمانی است.

وی با بیان اینکه نواحی، حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت در این هفته فعالیت خوبی را خواهند داشت، بیان کرد: برنامه‌های متنوعی نیز در سطح مدارس برگزار خواهد شد.

آزادی با اشاره به برنامه‌هایی اجرایی که به دبیرخانه ارسال شده است، تصریح کرد: از جمله این برنامه‌ها در ۸ دی ماه برگزاری همایش بانوان فاطمی و مقاومت توسط کمیته بانوان، ۹ دی ماه عطرافشانی مزار شهدا، ۱۰ دی ماه سخنرانی ائمه جمعه در سراسر استان، ۱۲ دی ماه همایش «من افتخار می‌کنم» توسط کانون پرورش فکری، ۱۳ دی ماه برگزاری مراسم ویژه در استان، شهرستان‌ها و دهستان‌ها و ۱۶ دی ماه مراسم شهادت حضرت فاطمه (س) و سالروز خاکسپاری شهید سلیمانی با مدیریت پایگاه سوم شکاری است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات