خبرهای داغ:
فرمانده حوزه حضرت فاطمه الزهرا (س) شهرستان بهار:

حضرت فاطمه الزهرا(س) بهترین الگو برای شیعیان است

بهار-فرمانده حوزه حضرت فاطمه الزهرا (س) شهرستان بهار گفت: حضرت فاطمه الزهرا(س) بهترین الگو برای شیعیان است و ضرورت دارد ما هم فاطمی باشیم و فاطمی زندگی کنیم.
کد خبر: ۹۴۰۲۷۸۴
|
۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، فاطمه کتابی اصل در نشست تربیت و تعالی اعضای شورای حوزه حضرت فاطمه الزهرا (س) و کارکنان و جهادگران کارگاه خیاطی سید میلاد مصطفوی شهرستان بهار با اشاره به جایگاه والای حضرت فاطمه الزهرا (س) اظهار کرد: ما به عنوان دوستداران حضرت فاطمه (س) که الگوی بانوان است، باید شناخت اجمالی و تکمیلی نسبت این بانوی بزرگوار را داشته باشیم.

وی افزود: همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌فرمایند «من کل حوائج خود را از ایام فاطمیه می‌گیرم» و همچنین امام زمان(عج) نیز با این جایگاه و عظمت دختر رسول خدا(س) را الگوی نیکویی برای خود می‌داند، این نشان از عظمت مقام و منزلت حضرت فاطمه الزهرا(س) دارد.

فرمانده حوزه حضرت فاطمه الزهرا (س) شهرستان بهار گفت: حضرت فاطمه الزهرا(س) بهترین الگو برای شیعیان است و ضرورت دارد ما هم فاطمی باشیم و فاطمی زندگی کنیم.

وی با بیان اینکه یک ساعت تفکر بهتر از هفتاد سال عبادت است، تصریح کرد: تفکری که انسان در آن به عمق آفرینش تفکر کند که از کجا آمده برای چه آمده و به کجا خواهد رفت، هدف خلقت خود را بدانیم، و بدانیم که چه کوله باری با خود خواهیم برد مهمترین مسئله ای است که باید به آن توجه کنیم.

کتابی اصل افزود: اگر می‌خواهیم عاقبت بخیر شویم، باید در انجام واجبات سبقت گیریم و از محرمات دوری کنیم چراکه خداوند بهترین حکمت‌ها را برای ما جاری می‌کند.

وی با اشاره به اینکه قلب مومن حرم است، گفت: قلب خود را خانه خدا کنید و با دل‌های پاک برای همدیگر و مومنان دعا کنید تا دل‌ها به هم نزدیک شود و زمینه ساز ظهور شویم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار