خبرهای داغ:
منتخب جشنواره جهادگران علم و فناوری خراسان جنوبی در گفت وگو با خبرنگار «بسیج»:

"دامداری مجتمع به صورت الکترونیکی در بستر وب و اپلیکیشن تلفن همراه " حائز رتبه سوم شد

نجفی با بیان اينکه «دامداری مجتمع به صورت الکترونیکی در بستر وب و اپلیکیشن تلفن همراه» عنوان طرح ام است گفت: در این اپلیکیشن در بستر وب طرح خرید و فروش و حتی نگهداری نیابتی از دام انجام می شود.
کد خبر: ۹۴۰۰۰۴۲
|
۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حسین نجفی مخترع و پژوهشگر بسیجی منتخب از شهرستان طبس صبح امروز چهارشنبه (24 آذر) در اختتامیه جشنواره جهادگران علم و فناوری استان حائز رتبه سوم شده است.

 

حسین نجفی مخترع و پژوهشگر بسیجی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهار کرد: طرحی که من با کمک هم گروهی خودم آقای قاسم اکبریان ارائه دادم دامداری مجتمع به صورت الکترونیکی در بستر وب و اپلیکیشن تلفن همراه بود.

 

وی با بیان اينکه در این اپلیکیشن در بستر وب طرح خرید و فروش و حتی نگهداری نیابتی از دام انجام می شود افزود: با توجه به اینکه در محدوده های شهری بحث دامداری با توجه به بافت شهری مقدور نیست طرح ما این است که یک مجتمع بزرگ دامداری باشد که از سراسر کشور و استان و حتی خارج از کشور بتوانند با پرداخت هزینه ای دام مورد نظر خود را خریداری کنند و در همین دامداری نگهداری شود.

 

این مخترع بسیجی با این عنوان که بخاطر مجتمع بودن این دامداری بحث هزینه ها کاهش پیدا می کند اذعان کرد: افراد خارج از کشور بحث نذورات ،عقیقه و قربانی را می‌توانند در این اپلیکیشن ثبت نام کنند و حتی با دوربین به صورت آنلاین نظاره گر باشند.

 

نجفی علت انتخاب طرح خود را در همایش قابل اجرا بودن طرحش عنوان کرد و افزود: اينکه در حال حاضر کشور در شرایط فعلی مشکل تامین گوشت و دام مواجه هستیم بخاطر اینکه دامداری های خرد در حال حاضر صرفه اقتصادی ندارد.

 

وی در پاسخ به سوال انتظارش از مسئولین گفت: انتظار از مسئولین بحث حمایت و کم کردن بروکراسیهای اداری یک تولید است که‌در هر سطحی بخواهد تولید انجام شود.

 

نجفی بابیان اينکه گاهی بروکراسی های اداری خیلی زیاد است اظهار کرد: گاها برخی افراد ایده هایی در سر دارند که بخاطر اینکه می دانند در یک فرایند اداری قرار می گیرند و مستهلک کننده است بروز نمی‌دهند و آن را دنبال نمی‌کنند.

 

وی در پایان افزود: این طرح در شهرستان طبس با همکاری آقایان قاسم اکبریان و محسنی انجام شد.

 

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار