تولیت آستان قدس رضوی در بازدید از یگان های مرزبانی مستقر در مرز تایباد:

امنیت مردم مرهون حضور شجاعانه مرزبانان است/مرزبانان و ارتشیان غیور چون صفی متحد از مرزهای کشور صیانت می‌کنند

تولیت آستان قدس رضوی در بازدید از مرز تایباد در جمع نیروهای مرزبانی و ارتش گفت: آسایش و امنیت مردم در اقصی نقاط کشور مرهون هوشیاری، چشم‌های بینا و حضور قدرتمندانه و شجاعانه مرزبانان دلاور کشورمان است.
کد خبر: ۹۳۹۷۸۳۹
|
۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد مروی در این بازدید از تلاش‌ها، دلاوری‌ها و ایثارگری‌های نیروهای نظامی در صیانت از مرزهای کشور تقدیر و اظهار کرد: آسایش و امنیت مردم در اقصی نقاط کشور مرهون هوشیاری، چشم‌های بینا و حضور قدرتمندانه و شجاعانه مرزبانان دلاور کشورمان است.

وی بابیان این‌که مرزبانان غیور ما در میانه آتش ایستاده‌ و مانع ورود ناامنی به کشور می‌شوند، افزود: نیروهای مرزبانی و ارتش در کنار یکدیگر صفی متحد برای دفاع و صیانت از مرزهای ایران اسلامی ایجاد و در این راه شهدای بسیاری را تقدیم کرده‌اند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مروی همچنین در خصوص هدف حضور خود در یگان‌های مرزی، گفت: هدف از این بازدید عرض خدا قوت و خسته نباشید و تقدیر از خدمات و تلاش‌های خالصانه و خستگی‌ناپذیر تمامی مرزبانان کشورمان در مسیر تأمین امنیت مردم بوده و این حضور حداقل کار در برابر زحمات ارزشمند این عزیزان است.

گفتنی است: حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد مروی با حضور در نقطه صفر مرزی تایباد ضمن آشنایی با توانمندی‌های امنیتی ارتش و مرزبانان غیور در نقطه صفر مرزی، ضمن خدا قوت با فرماندهان، افسران و سربازان نیروهای نظامی مستقر در مرز دیدار و گفت‌وگو کرد که در این بازدید امیر سرتیپ رضا آذریان فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ارتش در شمال شرق، تولیت آستان قدس رضوی را همراهی می‌کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار