امام جمعه زرندیه بیان کرد:

اخلاص و صفای بسیجی ها باعث شد که بسیج ماندگار شود

امام جمعه زرندیه گفت: با گذشت ۴۰ سال از انقلاب یکی از این عواملی که باعث شد بسیج قداست خود را حفظ کند و علاوه بر ایران ، دنیا هم با فرهنگ بسیج آشنا شود، همین خلوص و صفای درونی بسیجیان است.
کد خبر: ۹۳۹۲۹۷۵
|
۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از زرندیه ، رزمایش کمک مومنانه به مناسبت هفته بسیج و با سخنرانی حجت الاسلام حسین ابراهیمی امام جمعه شهرستان زرندیه و با حضور تعدادی از مسئولان شهرستانی در مسجد فاطمه زهرا(س) محله شهرک فاطمیه شهرستان زرندیه برگزار شد.

امام جمعه شهرستان زرندیه با بیان اینکه بسیج از الطاف بسیار بزرگ خدا به انقلاب اسلامی و ملت ایران بود خاطر نشان کرد: ملت ما با همین روحیه توانست دفاع مقدس و حوادث مختلف انقلاب را با پیروزی پشت سر بگذراند .

حجت الاسلام حسین ابراهیمی با اشاره به سختی های دوران شیوع بیماری کرونا اظهار داشت : مردم ایران اسلامی با پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری و با این روحیه بسیجی، رزمایش های کمک مومنانه را راه اندازی کردند و در این شرایط سخت اقتصادی به کمک هموطنان خود پرداختند.

ابراهیمی یاد خدا و توکل بر حضرت باری تعالی را از جمله ویژگی های بسیجیان در بیان رهبر فرزانه انقلاب خواند و افزود: باید در انجام هر کاری از خدا کمک خواست و هر کار را با نام و یاد خدا و توکل بر خدا آغاز کرد.

امام جمعه زرندیه با تاکید بر اینکه اخلاص و صفای بسیجی ها باعث شد که بسیج ماندگار شود گفت: با گذشت ۴۰ سال از انقلاب یکی از این عواملی که باعث شد بسیج قداست خود را حفظ کند و علاوه بر ایران ، دنیا هم با فرهنگ بسیج آشنا شود همین خلوص و صفای درونی بسیجیان است.

حسین ابراهیمی با اشاره به اهمیت بصیرت در دنیای کنونی یادآور شد: اگر بصیرت نباشد انسان زود فریب میخورد و چه بسا کسانی بودند که راه را خوب شروع کردند ولی با نداشتن بصیرت عاقبت آنها منتهی به شر شد و همین معرفت و بصیرت یکی از شاخصه های اصلی بسیجیان است.

وی شادابی، نشاط و امیدواری را از دیگر ویژگی های بسیجیان دانست و افزود: چون بسیجیان همواره نگاهشان به سمت خداست و از خدا استعانت می طلبند هیچ وقت خسته ، دلزده و غمگین و افسرده نخواهد شد و در مقابل مشکلات سینه سپر می‌کند

در این رزمایش تعداد ۲۰۰ سبد معیشتی با همکاری آستان قدس رضوی ، مراکز نیکوکاری تحت نظر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان زرندیه و پایگاه بسیج امام خمینی(ره) کمیته امداد حوزه ادارات امام خامنه‌ای شهرستان میان خانواده های محرومین و بی بضاعت توزیع شد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار