خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان جنوبی:

تدوین سند راهبردی اعتلای بسیج همگام با گام دوم انقلاب/ دوران زوال و زبونی سیاستهای استکباری آمریکاست

فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان جنوبی گفت: 22بهمن 98 رهبر انقلاب بیانیه گام دوم انقلاب را اعلام کردند و پیام آن این بود که آمریکا کور خوانده‌ که ما نه‌تنها جشن می‌گیریم بلکه برای چهل سال دیگر نیز برنامه و سند راهبردی در پیش داریم و سند اعتلای بسیج را تدوین کردند.
کد خبر: ۹۳۹۲۵۶۲
|
۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۳

به‌گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان‌جنوبی صبح امروز دوشنبه (اول آذر) در سومین روز هفته بسیج طی مراسمی آزادسازی 110 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد و نیازمند در استان خراسان‌جنوبی هم‌زمان با سراسر کشور برگزار شد.

سردار علی قاسمی فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام استان در این مراسم ضمن تبریک سالگرد تشکیل ارتش الهی بسیج اظهار داشت: قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران و ابرقدرت امروز نیروهای مسلح بسیج است.

 وی با بیان اینکه امام‌خمینی(ره) فرمودند " بسیج لشکر مخلص خداست که دفتر تشکل آن را همه صالحین و مؤمنین امضا کردند " افزود: چون عملکرد بسیج با اخلاص همراه است این انرژی معنویت در بسیج قوی و برجسته است.

قاسمی با بیان اینکه قوام انقلاب اسلامی به قوام بسیج است خاطرنشان کرد: بسیج پیش برندگی و پیش روندگی را سرلوحه کار خود دارد مجموعه‌ها، تشکل‌ها و نهادها باید بسیج شوند و ماموریت ها را دنبال کنند و هرجا خلائی بود پر کنند. در زمینه پیش روندگی بسیج جلودار است خودجوش انقلابی و آتش به اختیار عمل می‌کند.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب که فرمودند " پشتوانه بسیج مردمی است و بسیج ذخیره اجتماعی و ذخیره استراتژیک نیروهای انسانی کشور است" عنوان کرد: ایشان نیز فرمودند "بسیج سرمایه اجتماعی است" هر مدیر و بازرگان سرمایه‌اش را مفید و درست به کار می‌گیرد و هدر نمی‌دهد قدر بسیج و خدمات بسیج را ولایت و امام و رهبر انقلاب می‌دانند.

فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام استان با اشاره به دیدار فرماندهان بسیج با رهبر انقلاب در 5آذر سال 98 اظهار داشت: رهبری فرمودند "بسیج مستضعفین به این معنی نیست که قشر ضعیف از نظر مادی هستند بلکه مستضعفین ائمه هدی و وارثان زمین هستند که در قرآن آمده است.

وی ادامه داد: قرن آینده را امام(ره) قرن غلبه مستضعفین بر مستکبرین دانستند. امروز شاهدیم  اقدامات یمن برعلیه عربستانی که غول اقتصادی و گاو شیرده آمریکا و اسرائیل است در حالیکه یمنی‌ها ایثار ، اخلاص و فداکاری همچون بسیجیان دارند.

 قاسمی با بیان اینکه رهبری می‌فرمایند شما مستضعفین وارثان زمین هستید گفت: در حاکمیت بقیه الله الاعظم که جهان را پر از نور و عدل‌وداد می‌کند نقش دارید.

دبیر ستاد کمک‌های مؤمنانه‌ی استان با بیان اینکه بسیج پاره تن مردم است افزود: کمک‌های مؤمنانه قبلاً هم وجود داشته‌است اما بسیج می‌خواهد حرکت‌ها را سرعت و گسترش بخشد.

وی عنوان کرد: مجموعه ستاد دیه و تعاونی‌های حمایت از زندانیان در تشکیلات سازمان زندان‌ها و قوه قضاییه بوده‌است اما باید سرعت گیرد چون در اثر کرونا بدهکاری‌ها زیاد شد و عده‌ای به زندان افتادند. مجموعه دادگستری کل استان و شهرستان‌ها و سازمان زندان‌ها آزادسازی زندانیان نیازمند را دنبال می‌کنند.

 قاسمی خاطرنشان کرد: طبق دستور رهبری بسیج باید درد مردم را درک و در کنار مردم باشد و آنجاکه مردم به آن نیاز دارند باید بسیج به داد آن‌ها برسد. بسیج عشایر، بسیج صنعت و معدن و بسیج کارگری در جهت خدمت به مردم به سازمان‌های دولتی کمک می‌کنند.

وی با بیان اینکه دشمن می‌خواهد اقتصاد ما ضربه بخورد و کارخانجات تعطیل شوند  متذکر شد: برای اینکه جهش تولید محقق و موانع تولید برداشته شود در راس آن بسیجیان آن مجموعه هستند.

فرمانده سپاه استان گفت: از سال 95 مرتب ترامپ رئیس‌جمهور وقت آمریکا اعلام می‌کرد که چند ماه دیگر کار ایران تمام است و در سال 98 اعلام کرد ایرانیان جشن 22بهمن را نمی گیرند و در همان سال فتنه و درگیری‌هایی اتفاق افتاد که بسیجی‌ها به داد مردم، نظام و دولت رسیدند.

وی ادامه داد: 22بهمن 98 رهبر انقلاب بیانیه گام دوم انقلاب را اعلام کردند و پیام آن این بود که آمریکا کور خوانده‌ که ما نه‌تنها جشن می‌گیریم بلکه برای چهل سال دیگر نیز برنامه و سند راهبردی در پیش داریم و سند اعتلای بسیج را تدوین کردند.

قاسمی خاطرنشان کرد: افتخار می‌کنیم به اینکه در بسیج کار کردیم و نه‌تنها پشیمان نیستیم بلکه با برنامه‌ریزی‌های محکم‌تر راه خود را ادامه می‌دهیم بسیج پیشرو است و چشم‌انداز 10 ساله  در راستای سند راهبردی مقام‌معظم رهبری ابلاغ شده‌است.

وی اضه کرد: آنچه امروز دچار زوال و زبونی است سیاستهای استکباری آمریکاست و طبق فرمایش رهبری آمریکا درحال فروپاشی است و دوران افول امریکا و اسرائیل را شاهدیم.

فرمانده سپاه استان گفت: طرح‌ها و توطئه‌های سایبری، سیاسی، ‌اجتماعی و فرهنگی نهایتاً تلاش آمریکا بر علیه انقلاب اسلامی است و ما باید نهایت تلاش خود را برای دفاع در برابر تهاجمات گوناگون دشمن داشته‌باشیم.

گفتنی است، آزادسازی زندانیان نیازمند جرائم غیرعمد در راستای نهضت خدمات مؤمنانه‌ی بسیج به همت دادگستری کل خراسان‌جنوبی ، انجمن حمایت از زندانیان و سازمان بسیج حقوق‌دانان و اداره کل زندانهای استان در بیرجند اجرا شده است.

شایان ذکر است، در این مراسم به‌طور نمادین هشت نفر از زندانیان نیازمند به یاد امام هشتم علی ابن موسی الرضا(ع) آزاد شدند.

 

 انتهای پیام     

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار