امام جمعه تربت حیدریه:

بزرگترین مسئله در جهاد تبیین ولایت پذیری است

حجت الاسلام عصمتی گفت: بزرگترین مسئله امروز که نیاز به تبیین دارد ولایت است که حضرت زهرا سلام الله علیها نسبت به دفاع از ولایت و امامت جامعه اسلامی تکلیف همگان را نیز مشخص کردند.
کد خبر: ۹۳۹۲۰۴۹
|
۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۲

حجت الاسلام محمدرضا عصمتی صبح امروز در نخستین روز از هفته گرامیداشت بسیج در جمع بسیجیان این شهرستان اظهار داشت: شعار امسال هفته بسیج برگرفته از جهاد تبیین است که ائمه اطهار علیه السلام در مورد جهاد تبیین بزرگترین شاخصه های زندگی شان را برای ما تبیین و بازگو کردند.

وی تصریح کرد: بزرگترین مسئله امروز که نیاز به تبیین دارد ولایت است که حضرت زهرا سلام الله علیها نسبت به دفاع از ولایت و امامت جامعه اسلامی تکلیف همگان را نیز مشخص کردند.

به گزارش خبر نگار خبر گزاری بسیج از خراسان رضوی ؛عصمتی افزود: جهاد تبیین یعنی اینکه هر چه در توان داریم برای تبلیغ خدا بگذاریم و این بدان خاطر است که ظرفیت وتوانمندی که برای خدا بنا نهاده ایم هزاران برابر می شود.

رییس حوزه علمیه مرحوم هراتی گفت: باید در مقابل ظلم و بی عدالتی ها ایستاد و در مسیر عدالت که هدف همه انبیای الهی است حرکت کنیم، هر چند راه سخت و دشورای است و موانع فراوان داریم اما با تلاش و مجاهدت می توان موانع را برداشت و در مسیر عدالت قرار گرفت.

امام جمعه تربت حیدریه در ادامه تشریع شعار سال هفته بسیج اظهار داشت: بسیج پاره تن مردم یعنی آنکه امتیازات و کمالات این امت در بسیج تبلور و تجلی یافته و امروز که تکلیف در میدان تبیین است باید همگان در این میدان با مدیریت جهادی و انقلابی حضور یابیم ، البته جهاد اقتصادی هم یک تکلیف بزرگ دیگر است که باید با تفکر بسیجی در مسیر هدایت و منافع انقلاب و نظام حرکت کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار