خبرهای داغ:
فرمانده سپاه میانه:

امروز رویش های انقلاب هزاران برابر ریزش های آن است

تبریز- فرمانده سپاه میانه با اشاره به افول روزافزون قدرت آمریکا و استکبار، گفت: امروز رویش های انقلاب هزاران برابر ریزش های آن است و این نگرانی های دشمنان ما را تشدید می کند.
کد خبر: ۹۳۹۰۶۳۴
|
۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۹

 به گزارش خبرنگار خبرگذاری بسیج از آذربایجان شرقی، حسین محمدی در آیین افتتاحیه دوره تربیت و تعالی ناحیه ای بسیجیان سپاه میانه  با بیان اینکه دشمن نگران پیشرفت های نظامی، هسته ای، موشکی و ... ماست ولی به سبب غنای از بودجه و تجهیزات نظامی، چیزی که بیشتر از اینها او را نگران ساخته است؛ رشد معنویت و اعتقادات، گسترش انقلاب اسلامی در جهان و بیداری جهان اسلام است.

   وی اضافه کرد: تا دیروز مهمترین چالش دشمن سقوط لانه جاسوسی و امثال اینها بود ولی امروز سقوط و شکست قدرت او در منطقه و جهان موجب چالش و نگرانی روزافزون و حرکت او به سمت زوال شده است و این به برکت مجاهدت رزمندگان اسلام و حاصل خون پاک شهداست.

   محمدی با تاکید بر اینکه امروز ما حافظ منافع مظلومان جهانیم و در مسیر جهانی شدن بسیج قرار داریم و این بزرگترین افتخار ماست نه ژاندارم منطقه بودن، متذکر شد: ریزش های انقلاب در برابر رویش های آن هیچ است و هر کجا پای دفاع از انقلاب به میان می آید جوانان ما با جان و دل وارد صحنه شده و با تمام وجود افتخارآفرینی می کنند.

   فرمانده سپاه میانه بر معنویت و اعتقادات به عنوان رکن اصلی پیشرفت و ماندگاری انقلاب تاکید کرد و افزود: تک بعدی بودن یا علمی صرف بودن ما را به بیراهه خواهد کشید لذا باید جوانان ما در تمامی ابعاد پیشتاز باشند.

   محمدی با بیان اینکه جوانان ایرانی از استعداد بسیار بالایی برخوردارند، تلفیق این استعدادها با معنویت را عاملی برای چندین برابر شدن تعالی انقلاب دانسته و تصریح کرد: همراهی و تلفیق تعهد و معنویت با تخصص است که می تواند ما را متعالی گرداند وگرنه تخصص صرف؛ ناقص، زیانبار و مانع رشد است.

   وی بر سرمایه گذاری بر روی جوانان و نوجوانان کشور تاکید کرد و افزود: هر کس در هر مسئولیتی که دارد هم باید پاسخگوی مسئولیت کاری خود باشد هم پاسخگوی مسئولیت دفاع از انقلاب اسلامی و همه باید بدانند هر هزینه ای که امروز برای تربیت و رشد علمی و فکری و اعتقادی دانش آموزان انجام شود، هزینه نیست بلکه یک سرمایه گذاری بسیار مفید برای آینده نظام و انقلاب است.

   دوره تربیت و تعالی ناحیه ای با شرکت شورای حوزه ها و ارکان کانون های بسیج مستضعفان در حسینیه امام خمینی(ره) سپاه میانه برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار