خبرهای داغ:
معاون فرهنگی سازمان بسیج جامعه زنان کشور:

باید نسل خود را در مقابل تدابیر شیاطین فعلی بیمه کنیم

حکیمیان با اشاره به سابقه ی طولانی جنگ نرم گفت: در جنگ نرم نیروی انقلابی و مجاهد فی سبیل الله نیاز داریم.
کد خبر: ۹۳۹۰۳۶۵
|
۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۶

باید نسل خود را در مقابل تدابیر شیاطین فعلی بیمه کنیم

به گزارش خبرگزاری بسیج ازگلستان؛ خانم معصومه حکیمیان ؛ معاون فرهنگی سازمان بسیج جامعه زنان کشور صبح امروز در همایش فرماندهان حوزه و پایگاه های مقاومت بسیج استان گلستان که در حسینیه عاشقان ثارالله شهرستان گرگان برگزار شد گفت :امروزه جهان با دو بحران معنویت و بحران مدیریت مواجه است بدان معنا که جامعه بشری در همه جا به وضعیتی دچار شده که چیزی به معنای بدی و خوبی از هم تفکیک نشده است.

حکیمیان افزود:کنشگر فرهنگی اجتماعی ما باید خودش را موظف کند که این بصیرت را به مخاطبان بدهد که فکر و اندیشه خود را دست کسی ندهند و بدانند که در بحران معنویت خوبی ها بد میشوند و فضایل بین مردم از بین میرود و رذایل بین مردم محبوب می شود.

معاون فرهنگی سازمان بسیج جامعه زنان کشور با بیان سخنی از امیرالمومنین (ع) تاکید کرد : حضرت علی(ع) میفرماید:کسی که نمی‌داند به کجا می‌رود هرگز به جایی نمیرسد.
بدانید که جنگ‌نرم سابقه‌ی بسیار طولانی دارد.زمانی که خداوند انسان را از خاک آفرید و به همه دستور داد که در مقابل انسان سجده کنند ،شیطان رانده شد و قسم خورد و گفت خداوندا به عزت خودت قسم کل نسل آدم را به گمراهی می‌کشانم. پس بترسید از این قسم خورده و انسان هرچه بیشتر شر شیطان را از اطراف خود کم کند خوب می‌ماند.

این مقام مسئول بیان داشت : بین خواستگاه تفکر بسیج و تشکلات بسیج هزاران سال فاصله است و تفکر بسیجی همراه با خلقت انسان شکل گرفت و نبی مکرم اسلام سرآمد بسیجیان عالم است و صحنه ی عاشورا بزرگترین و باشکوه ترین صحنه ی تفکر بسیجی بود.

حکیمیان تصریح کرد : هر ملتی بخواهد استقلال، آزادی و اقتدار خود را حفظ کند باید از ۳ آرمان خود مراقبت کند:۱.سلامت جسم‌مردم.۲.سلامت روان‌مردم.۳.سلامت اخلاق مردم و ملتی که این ۳ چیز را حفظ نکند اقتدار خود را از دست می‌دهد.

وی در پایان بیان داشت : جامعه غرب برای بشریت و برای حکومت در جهان برنامه دارد پس ملتی که اخلاق ،روان و سلامت مردم خود را حفظ کند به راحتی تن به ذلت و خواری نمی‌دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار